Enciclopedia Dacica

miercuri, 4 ianuarie 2012

Blogul Karinei

http://karina-lumeanoastra.blogspot.com/2012/01/invitatia-deschisa-lui-andrei-patos.html


Prietenul meu ALL TIMES, Radio Romania Actualitati...

Mi-a fost Teleencilopedia, inainte de avedea pentru intaia oara ecranul albastrui al televizorului, eu fiind agatat de marginile ferestrei ca in "Fetita cu chibrituri"...
Mi-a fost "Profesorul de muzica", inainte de a vedea Abecedarul...
Mi-a fost Nava cosmica, mangaind pletele stelare...

Andrei Partos imi e prieten fara sa stie, am petrecut multe zile impreuna, pe cand el era la Radio-Vacanta iar eu pe camp, cu radioul cu tranzistori in brate; am petrecut multe nopti impreuna, "psihologul muzical" consiliindu-mi gandurile...

Din pacate nu raspund invitatiei, intre mine si "Muzicantii din Brema" nefiind nicio diferenta!

La multi ani, Karina!

Imi dai voie sa umplu o aripa a "Castelului din Carpati" cu sculpturile tale in curcubeu?

Un comentariu: