duminică, 22 ianuarie 2012

Cum se spune... altfel!

Urãsc!


*Urãsc dimineţile în care nu-mi amintesc nimic din ceea ce-mi mãrşãluise prin cap toatã noaptea, nelãsându-mã sã dorm. Ce romane aş fi scris şi câte probleme aş fi rezolvat, dacã mi-aş fi amintit dimineaţa ceea ce-mi trecuse noaptea prin cap!
*Urãsc sã mã scol din somn când mi-e somn şi sã mã culc când nu mi-e somn!
*Urãsc şefii care încalcã regulile pe care le pretind subordonaţilor lor, în orice domeniu ar activa şi pe orice nivel ierarhic s-ar afla!
*Urãsc subalternii care nu îi contrazic niciodatã pe şefi!
*Urãsc indivizii care-şi “periazã” şefii şi se fac preş la picioarele lor!
*Urãsc guzganii politici care au obţinut titlul de doctori în ştiinţe politice susţinând cã “Parlamentul bicameral este superior celui unicameral”, iar acuma susţin cã trebuie “Sã desfiinţãm una din cele douã camere ale Parlamentului”!
*Urãsc societatea în care banul este valoarea numãrul unu! Din aceastã cauzã nu mai existã avocaţi care sã se implice numai în cauzele în care cred şi sã se batã pentru ele. Acuma, sunt în stare sã pledeze pentru cauze în care ei înşişi nu cred, numai pentru a câştiga bani.
*Urãsc impostorii care se angajeazã sã-i înveţe pe alţii ceea ce ei înşişi n-au fãcut niciodatã!
*Urãsc dimineţile de dupã serile în care am bãut pânã spre ziuã!
*Urãsc propria-mi persoanã, atunci când mã trezesc din beţie!
*Urãsc cocotele, fie ele feminine sau masculine, care se plimbã prin parcuri în campaniile electorale, împroşcând de jur împrejur cu zâmbete false, în spatele cãrora se ascund suflete sterpe pe care a încolţit, déjà, mucegaiul!
*Urãsc mâncarea de fasole verde!
*Urãsc clienţii aflaţi în faţa mea la coadã la supermarket, care cumpãrã 27 de produse în valoare totalã de 12 lei, le plãtesc cu card, aparatul de taxat nu funcţioneazã şi repetã operaţiunea de 14 ori, în loc sã cumpere un singur produs, sã-l plãteascã cash şi sã plece dracului mai repede, sã nu aştept eu o juma de orã!
*Urãsc netrebnicii care se roagã la Dumnezeu pentru mine, în locul meu, cerându-mi, în schimb, bani!
*Urãsc bãrbaţii care nu iubesc femeile şi femeile care nu iubesc bãrbaţii! Impreunã, ei şi cu ele, reprezintã pentru omenire un pericol mai mare decât bomba nuclearã, Al-Qaida şi George Bush junior la un loc.
*Urãsc sã mã vadã cineva plângând!
*Urãsc sã n-am apã caldã dimineaţa când mã scol, indiferent la ce orã mã scol, chiar dacã mã scol “dimineaţa pe la 12”!
*Urãsc sã merg pânã la Constanţa cu rapidul care face şase ore şi jumãtate, în condiţiile în care, pe vremea “cruntei dictaturi”, personalul fãcea trei ore şi jumãtate!
*Urãsc sintagma “prinţul Duda de România”! “De România” sunt numai eu, Neica Nimeni, cetãţeanul român. Iar eu nu sunt dudã!
*Urãsc “a patra putere în stat” care minte, jigneşte, manipuleazã pentru trei icosari şi un şpriţ de vin fãcut din surcele, cu apã de la “ghivetã”!
*Urãsc profesorii care dau note mari fãrã ca elevii sã aibã habar de ce!
*Urãsc schingiuitorii limbii române, pentru care nu mai existã trãdãtori ci defectori, pentru care nimic nu se mai împarte şi nu se mai împãrtãşeşte, ci totul se şeruieşte!
*Urãsc informatica, pentru cã nu înţeleg nimic din ceea ce mi se explicã pânã şi de cãtre oamenii pe care îi apreciez şi în care am încredere!
*Urãsc sifonul cu capsule, “Fanta”, “Sprite” şi toate celelalte bãuturi carbo-gazoase, fãcute din prafuri, la “instalaţia din baie”!
*Urãsc casele de discuri care n-au scos cd-uri cu toatã muzica lui Vangelis, inclusiv cea pentru filme documentare, piese de teatru şi balet!
*Urãsc telefonul mobil al lui nevãstã-mea, care este închis ori de câte ori o sun eu, dar funcţioneazã perfect ori de câte ori mã sunã ea!
*Urãsc sã merg cu autobuzul, tramvaiul, maxi-taxi, mini-taxi!
*Urãsc înghesuiala din metrou la ore la care eu nu înţeleg unde se duce lumea aia!
*Urãsc televiziunea prin cablu, care îmi oferã 64 de canale, pe care baleiez în continuu, astfel încât, de fapt, nici nu vãd şi nici nu înţeleg nimic!
*Urãsc preşedinţii care, prin comportarea lor în faţa strãinãtãţii, mã umilesc pe mine, marele Neica Nimeni!
*Urãsc pup-in-curiştii şi oportuniştii, indiferent ce uniformã, salopetã sau smoking ar purta!
*Urãsc orice echipã pe care nu poate sã o învingã Rapidul, atunci când mã uit eu la meci!
*Urãsc lipsa de cavalerism, în orice formã şi în orice împrejurare s-ar manifesta!
*Urãsc detractorii lui Radu Tudoran, ai lui Marin Sorescu, ai lui Arthur C. Clarke şi ai lui Isaac Asimov!
*Urãsc minciuna şi falsul!
*Urãsc rãutatea umanã!
*Urãsc invidia!
*Urãsc “celulele de câte doi”, amândoi bãieţi, îmbãcaţi în negru, veniţi de la dracu din praznic, care dorm împreunã noaptea iar ziua vor sã mã evanghelizeze pe mine, barbarul!
*Urãsc clipa în care am renunţat la vioarã ca sã mã fac “rãzboinic”!
*Urãsc mãselele care m-au pãrãsit, fãrã sã mã fi anunţat cu 40 de ani mai înainte!
*Urãsc neputinţa mea de a spune ceea ce vreau sã spun în aşa fel încât partenerii sã nu mai înţeleagã, întotdeauna, cu totul altceva decât vreau eu sã le spun!
*Urãsc prostiile fãcute de oameni, inclusiv cele fãcute de mine!
*Urãsc…oamenii care urãsc oameni!


27.11.2008

2 comentarii:

  1. Absolut superb, dezgustator de superb :)) Eu urasc ca ai scris tu toate astea si nu le am scris eu :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Urasc pe toti cei care m - au invatat/din cauza carora am invatat sa urasc!
    bn_

    RăspundețiȘtergere