Enciclopedia Dacica

marți, 3 ianuarie 2012

GRAMOFON

Tezaur...

5 comentarii:

  1. Amintiri. Melodie pe care am interpretat-o pe scena festivalului de muzică uşoară Amara, 1973, şi am obţinut Trofeul Amara, acompaniată de orchstra Hiria Moculescu. Atunci, l-am cunoscut pe cel care ar fi trebuit să-mi fie şoţ, Ovidiu Romanu, dar, din nefericire, cu două luni înainte de oficierea relaţiei noastre, a plecat prematur dincolo de noi. Odihnă veşnică, Ovidiu. Când am primit Trofeul Amara, ai zâmbit, fredonând melodia " Ce vrei să faci din mine " - Mi-ai spus, atunci, " Vreau să fac din tine o mare interpretă a cântecului". Fără tine, Ovidiu... ah ! În aminitirea ta !
    http://elenatomaxxl.blogspot.com/2011/07/dupa-38-de-ani-in-amintirea-ta-ovidiu.html

    RăspundețiȘtergere
  2. de emoţie, copleşită de amintiri, s-au bâlbâit literele. a se citi : formaţia condusă de HORIA MOCULESCU, soţ, vai, viaţa mea !

    RăspundețiȘtergere
  3. Astept emisiunea ta cu mare nerabdare!!
    Gramofon nu trebuie sa stea la cutie...e timpul Vasile ...hai!suntem langa tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. melodia asta nu o stiam. e superba!

    RăspundețiȘtergere