marți, 24 ianuarie 2012

Gramofon


2 comentarii:

  1. Ador...muzica veche cantata la gramofon...povesti trecute,uitate si readuse la viata...sa redescoperim cu nostalgie si visare o epoca trecuta din viata...felicitari pt aceasta emisiune gramofon -auditie muzicala si pt acest minunat OM ..VASILE DUMITRU-care ne incanta sufletele ....pt tine cu drag ,Enya-Gya Galati

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Gya, pentru cuvintele frmoase. Ma bucura si mai mult faptul ca iata, sunt persoane dinamice, vioaie, tinere si care totusi asculta si muzica veche...
    Nu sunt chiar "un om minunat" dar imi place sa cred ca este o farama de adevar; imi place sa ascult muzica, imi place sa vizitez expozitiile de pictura, imi place sa privesc apusul! Da, dar asta e ca si cu pescuitul! Adica imi place pescuitul dar merg odata la x ani!
    Te astept diseara la emisiune!

    RăspundețiȘtergere