Enciclopedia Dacica

sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Inceput de an

Sunt bucuros de stilul "cald" al Elenei aici, in echipa Radio R Romania. Olga se potriveste "manusa" iar supratitulatura de "partid al nebunilor" atrage automat alte doua nume, Geta si Mitu.Sunt oarecum auto-ironic atunci cand vad ce titulatura pompoasa am, consilier, expert, savant, maestru, eminenta, excelenta, etc.
Nu am nici pe departe experienta altora si nici valoarea, masurata in audienta sau vizualizari pe blog. Pur si simplu imi place sa ascult muzica si, pentru ca am timp, va invit sa ascultam impreuna. Asta e "valoarea" ce a dus la titlul nobiliar de "consilier"! M-as bucura daca lucrurile ar reveni la normal!

Tot la inceput de an am ajuns in baraganul meu natal, adica aici.


Reclama e pompoasa, mai trebuia un mic aeroport si ma credeam in Franta, unde o comuna avea si stadion, si aeroport, si super-market, si Mc-Donalld`s; zic "avea" pentru ca am vazut acum 10-12 ani.







 In realitate satul arata cam asa:


Si ce se vede acolo este o casa de "chiabur", nereparata in ultimii 70 de ani!
Iata si o imagine a "diminetii" in curtea casei:

















Vreti sa vedeti si "studioul" unde am inregistrat emisiunile mele? Iata-l:
Inchei sirul imaginilor  "tehnice" cu "usa din fata" a casei. Mentionez ca in 1940 tata a ridicat casa cu materiale luate de la o casa boiereasca daramata de stapani, pentru a fi refacuta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu