Enciclopedia Dacica

duminică, 22 ianuarie 2012

La multi ani!


6 comentarii:

  1. Daca as comenta despre sunetul de chitara din piesa "Bade Ioane", m-as simti "in apele mele" si as indruga verzi si uscate! Poate la subiect, poate nu, dar as vorbi...
    Aici insa este altceva. imi imaginez ca merg, calare pe un armasar negru, printr-o padure seculara de stejari. Trunchiurile lor sunt ca niste turnuri de cremene, coroanele lor sunt adevarati nori verzi, "cumulo-nimbus" de frunze...
    Iarba este ca o peluza in Scotia, ca o uriasa comoara de smaralde, imprastiate pe jos...
    Curios, nu aud pasari... Dar se aude ceva... O muzica suava, diafana, ca o adiere...
    Intr-un luminis, zeii acestia doi, tineri si frumosi, dau muzica pasarilor!
    La multi ani, Alexandra! Cum a ajuns parul tau celtic la Techirghiol?

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot ce ascult aici, pe blogul tău, este ceva special... deosebit...

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc! Am vazut ca nu "actualizezi" blogul de cateva zile si am crezut ca esti o "victima" a viscolului! La gripa ma gandeam, nu la masinile blocate pe "autostrazi"!
    Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am aşteptat să îmi trimită gmail comentariile, dar văd că nu mai trimite, trebuie să verific eu zilnic în tabloul blogului... asta este!! la muncă cu noi!! de aceea nu apărea nimic acolo!! Am publicat acum şi chiar voiam să-ţi spun să nu crezi cumva că, dacă scriu mult, sunt vehementă... eu mai scriu şi pentru alţii, să se înţeleagă mai multe lucruri din activitatea mea...
    îţi doresc o duminică frumoasă în continuare!!
    PS: Să ştii că iau şi eu din când în când muzică de la tine ca să pun pe facebook, prietenilor mei le place mult !! Mulţumim cu toţii !!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aici m-ai prins cu matza-n sac! As fi vrut sa comentez la articolul cu "ET" ca este un eseu, nu un dialog "in poiana lui Iocan" dar m-am abtinut, desi, intr-o "ironie" colegiala (colegialitate de dialog) parca imi amintesc o scrisoare a lui Engels catre Marx care continea urmatoarele cuvinte: "dragul meu prieten, te rog sa imi scuzi multele pagini dar nu am avut timp..."!

    As fi vrut sa comentez "lungimea"textului tau in ideea ca are multe teme, are multe invitatii la dezbatere, lucru oarecum mai dificil pe... tastatura!
    Tot respectul pentru ceea ce vrei sa faci!

    Imi faci promo? Uf! Uimit sunt! Primul ghiocel va fi pentru tine!

    Daca iti place muzica romaneasca veche, asculta "Gramofon", miercurea, orele 18...

    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulţumesc frumos !!
    Blogul meu de cuminţenie (!!) va rămâne chiar şi după închiderea celorlalte, căci îmi mut toată activitatea pe site-ul personal, iar aici vor rămâne analize de acest fel: al evenimentelor, al scrierilor, al filmelor care circulă şi sunt prezentate cu erori, cu confuzii, cu mari lacune de cultură generală...
    Dar da!! scriu mult, căci este necesar să prezint o "lume" care nu are multe repere descrise cu tentă ştiinţifică, şi mulţi oameni deschid acum ochii şi văd, se întăresc, întăresc şi ei la rândul lor pe alţii. Multe sunt prezentate lacunar, metaforic, ascunzându-se elemente care să ducă la înţelegeri profunde - lăsând loc interpretărilor, certurilor, iluziilor... aşa cum sunt filmele şi textele despre 2012, mayaşi, ET-ii!! (că veni vorba !!) Cât ştiu şi eu, cât pot cerceta în continuare, voi scrie...
    Şi încă o dată da!! îmi place mult tot ce ţine de românesc, îmi place ce vine din străfundurile istoriei noastre şi mai mult! îmi trebuie muzica veche românească, neinfluenţată de muzica străină sau religioasă, pentru câteva studii, în viitor. Dar nu numai pentru studiu, cât şi pentru plăcerea mea !! Visez ca în prima vară de pensie să fac un tur al locurilor care mi-au mai rămas nevizitate din ţară, ca o deschidere de călătorii în viitor, pas cu pas. Şi au rămas multe... prea multe, din nefericire !!
    Mai vorbim !! Duminică plăcută în continuare !!

    RăspundețiȘtergere