marți, 7 februarie 2012

Cele doua cuvinte...

***




6 comentarii:

  1. cred ca sunt o mie de ani de cand nu am mai ascultat melodia asta...
    in adolescenta ma tulbura teribil vocea lui :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna dimineata! Multumesc de vizita!

    Imi cer scuze anticipat, cuvintele urmatoare vor fi ca niste spini (mai ales ca nu va cunosc, cel putin asa cred) dar eu am doua "calitati": sunt carcotas si ironic! Nu o spun eu, ca ar fi de bine, o spun cei din jurul meu si o spun ca pe un repros.

    Asadar...

    Pai cele doua cuvinte sunt cheia de la cutia Pandhorei: le-ai spus - te-ai ars!

    Mai bine le ascultam decat sa le rostim, nu?

    O zi minunata va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))
    cele doua cuvinte...poti sa nu le spui dar asta nu te pune la adapost de "arsuri" pentru ca de fapt...le simti :)

    carcotas si ironic...o impletire perfecta...sunt sigura ca esti foarte iubit :)

    as prefera sa ne tutuim...e mai simpla comunicarea asa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. He he... Se vede ca nu ati rasfoit schita asta de blog! Se spune aici despre mine ca am diavolul in suflet, ca sunt... dar ce nu sunt si mai ales cum sunt...
    Singurele "plusuri" sunt acelea de mai sus, adica sunt cele mai bune... rele ale mele!
    Sa fiu sanatos si sa fie sanatoasa si stimabila anonima de la numarul 278 care se straduieste atata sa imi arate adevaratul chip!
    Ah, trebuia sa scriu cu "tu"! Ok, de acord, multumesc, si cum mor imediat daca nu carcotesc, am vazut pe blogul tau un mesaj care ma incurca (nu pot sa spun ca ma pune pe ganduri, asta inseamna ca trebuie sa fie si un generator de gandire, ceea ce e mai complicat pe aici!), e ceva despre o zi de luni de culoare roz...
    Este vreo legatura?

    RăspundețiȘtergere
  5. nu...chiar nu :)
    este doar o "leapsa" la care perticip din cand in cand...urasc ziua de luni si uneori simt nevoia sa-mi imaginez ca lunea este...roz :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place ideea!
    Saptamana mea ar fi ca asa: luni, a doua zi roz, a treia zi roz, a patra zi roz...
    Imi place!
    Dau un decret si rezolv chestia asta in lumea mea!

    RăspundețiȘtergere