Enciclopedia Dacica

joi, 9 februarie 2012

Repetabila durere...


  Versuri primite pe mail. Nu e trecut si autorul dar chiar si asa, anonim, tot il salut si il respect pentru simplitatea si tristetea cuvintelor...

***

DOR DE TATA 


Cind sunt copiii nostri mici 
Noi pentru ei suntem TATICI .
Ce gingas e, si suna bine :
"TATICULE, mi-e dor de tine !"
 
Dar anii trec si deodata 
Nu esti TATIC, acum esti TATA .
Chiar si asa tot suna bine :
"TATA... imi este dor de tine !"
 
Dar cresc, nu le mai esti pe plac ...
Din TATA, tu devii BABAC 
Si vorba suna trist si gol :
"BABACULE... mai da-mi un pol !"
 
Ce-i viata? E un foc de paie 
Si vrei nu vrei, ajungi TATAIE 
Iar vorba ta, in ras e luata :
"TATAIE... ia mai las-o balta!"... 
 
Si-n anii care-ti mai raman 
Te vor numii doar AL BATRAN 
Si vorba lor te nauceste :
"BATRANE... ce-ti mai trebuieste ? "
 
Copile, tu sa ai stiinta -
Am fost un tata cu credinta 
Si din putin, de-a fost sa fie 
Eu am rabdat, si ti-am dat tie .
 
Dar fa-mi, te rog, o bucurie.
La cimitir, de vii la mine 
Sa-mi zici ca in copilarie:
"TATICULE, mi-e dor de tine!"....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu