duminică, 10 aprilie 2016

Cu ochii pe cer

Plimbarea de week-end, cu aparatul în mână. Voiam să urc pe Scăunel, să-mi continui drumul prin spatele fabricii, să cobor la primul pod și să mă întorc pe șosea. Sunt niște locuri foarte frumoase, deja mă bucuram de ce o să văd însă cerul s-a încruntat.

Cale întoarsă!
Sună Gabriel Pădurean și propune să mergem pe dealul Pleșa. Dezbatem puțin despre vreme și hotărârea e luată, mergem.
Pe drum lucrurile se schimbă, ca și vremea! Nu mai mergem la Pleșa, mergem la Teiul Zânei! Plouă! Traseul nu e așa cum am spus eu că știu, a luat-o razna (ca și vremea!).

Popas, hidratare cu ceva suc natural de prune... și schimbarea schimbării, mergem la Pleșa!

Până în vârf era mult era mult de mers și puțin timp rămas până la apusul soarelui. Am făcut tabără, Gabi a instalat "artileria grea" în poziția de tragere și ne-am luptat cu ploaia, cu vântul și cu mixul regățeano-ardelenesc, slană, ceapă și cola!

În rest, poze! Și o revelație! S-a dat prima probă pentru un model foto "vintage"! :)

La întoarcere am fost gratulați cu o imagine rară, carpeta din Cugir!