duminică, 19 august 2012

Livada lui Marco






27 de comentarii:

  1. Văd că a venit toamna la Marco-n murăriș...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a venit chemata prea din timp de "varacalda"... :))
      Buna dimineata!

      Ștergere
  2. Cind iesi din casa esti,in functie de dispozitie,in excursie sau in oras.Faine alternative.
    Sint scumpe casele in Cugir?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu, nu m-am interesat.
      Sunt multe blocuri noi neocupate; cred ca mai repede nu sunt cumparatori!
      Crezi ca sunt multi ca mine, "adusi" cu pluta? Sa umble dupa mure si caini? :)

      Ștergere
    2. Eu stiu unul,dar e in Cluj!Si are si pereche.

      Ștergere
    3. "Mentorul"?
      Astept sa sporovaim la o cafea...

      Ștergere
  3. vad nuante tomnatice la Marco in livada!
    sa mi-l prezinti pe Marco, poate ma invita la o plimbare prin livada toamna....
    iar tu...zambeste-mi pe blog, bine! :)
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Marco Genina! Geanina, Marco!"
      Cel putin noi doi, eu si Marco, suntem tomnatici bine!
      Nu pot sa zambesc ca acum fac poze si trebuie sa stau nemiscat! :)

      Ștergere
  4. Aveti mure, nu gluma la Cugir! Stii ce dulceata dementiala se poate face? Cineva stie!
    Pozele cu copacii sunt faine, imi inchipui la fata locului ce priveleste ofera.
    Cat despre prune, oho! Ma gandesc la o tuica fiarta de trei ori, dar si la gomboti (galuste)cu prune. Imi lasa gura apa, domnule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, sunt muulte, la doi pasi de oras!
      "Mancarea de prune" am vazut-o la mama, candva, inainte de potop! Nu mi-a placut! :)

      Ștergere
    2. Am senzatia ca nu stii ce-s aia "gomboti".
      Este un desert,nu o mincare propriu zisa,si sint niste galusti din faina,cartofi,ou,cu pruna,scortisoara si zahat in mijloc.
      Se fierb si se dau prin pezmet cu zahar.
      Iti lingi degetele si mai vrei.

      Ștergere
    3. Corect!
      Nu imi trecea prin cap!
      Mai vreau!!!

      Ștergere
  5. a. Interesante şi curioase rădăcinile din ultimele două poze : parcă sunt ale măslinilor din legendara grădină Ghetsimani.
    b. Da, Geanina, suntem destul de...pârguiţi şi aşa de copţi că deja cădem de pe craca pomului, mai ales dacă ascultăm şi "învârtita" ardelenească, cu iureşul ei vesel şi ameţitor, în care te prinzi mai ales după un păhăruţ de..."esenţă" de prună!
    c. La capitolul "veselie", reamintesc melodiile cu tema prunei cântate de Petrică Mâţu Stoian : "Coace, Doamne, prunele", "La cazanu' lu' Petrică", a lu' Aristică, etc..., melodii pe care le puteţi asculta direct de pe YouTube!
    d. O duminică plăcută tuturor şi..."Coace,Doamne,fructele!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Eseu despre prune"!
      Iti faci promo livezii! :)
      No atunci venim in vizita si cand o mirosi a "esenta"!
      Duminica placuta si tie!

      Ștergere
  6. pamantul si mainile harnice si-au facut datoria...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, asa am de cand am inceput sa vad indeaproape locurile: pamant manos si oameni muncitori!

      Ștergere
  7. Tare frumoasa si imbelsugata-i livada lui Marco.

    Am fost pana acasa astazi si deja miroase a toamna... miresmele roadelor coapte se simt in atmosfera.
    O seara linistita iti doresc, Vasile, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. E totul bio:). Salutari din Brasov!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Probabil trebuia sa sterg prunele cu rivanol dar nu am putut sa ma abtin!
      Salutari cugirene calduroase!

      Ștergere
  9. Vreau şi eu nişte mure că tare bun îi! Şi nişte poame de se poate...Superbe imagini, cum ne-aţi obişnuit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus!
      Am pus la uscat! trimit la Bucuresti, am inteles din postarea de azi!

      Ștergere
  10. Dacă am fi şi noi măcar pe jumătate atât de puternici / ca natura asta care rezistă la toate relele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca bine zici! Si daca ati fi voi, oamenii, macar pe sfert cat sunt eu de calm...
      aaaa, stai ca am gresit fereastra!

      Ștergere
  11. Bună dimineața, "Marco"!
    Ce de ani au trecut pe sub nori, peste noi...
    "Livada" m-a impresionat pentru că nu are gard, pe lângă simfonia de verde și bogăție.
    Recitind comentariile, percep o rezonanță ardelenească în dufletul "exploratorului"!
    Dă-mi o adresă și îți trimit o carte cu poezii!

    RăspundețiȘtergere