duminică, 5 august 2012

Folclor din Cugir

 Cântec de primăvară.
Cântec de muncă.
Nu sunt rău-voitor, nu e vorba de munca pe ogor, e vorba de forma "spiritualizată", e vorba de "ogorul intelectual", aş spune!
Mă dau modest dar, pentru înţelegere, e asemănător cu "munca" mea dimineaţa, cu cafeaua în mână şi ochii pe... bloguri!

Balada soldatuli.
În armată regulile sunt stricte, se cântă doar la comandă, aşa că "de unul singur" se cântă... în gând, de aceea nu se aude!
Este prima dată când mi-aş fi dorit un aparat bun, să se vadă bine!

Concluzie:
În Cugir spectacolele sunt la scenă deschisă!

8 comentarii:

  1. ciripitul de pasarele au trezit-o pe indah, ce dormea ca o ingerasa in patutul ei :)))
    si-a ridicat ochii adormiti ciulind urechile! cat e ziua de mare se cearta cu ciripitoarele de la balcon!
    frumos, foarte frumos! zi faina....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. scuzele mele, Indah! (e chihuahua? de unde numele asta apas, comans, ogellallah sau aztec?)
      acum sunteti doua langa monitor!!! :))
      Multam, zi faina si... voua!!!

      Ștergere
  2. Doamne ce frumos, concertul naturii este superb! Chiar aţi surprins esenţialul, foarte relaxant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, si eu zic la fel, "Doamne, ce frumos!", si nu e "in ciuda" nimanui, e pur si simplu bucurie!

      Ștergere
  3. Bucuroşi de oaspweţi?
    Am lansat pe blog o provocare, primită de la Loredana, la care te-am invitat şi pe tine. Dacă ai timp şi vrei, treci pe la mine şi .... Duminică plăcută!

    ps.
    Căntecele tale îmi transmit răcoare. Muţumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucurosi, bucurosi!
      Vin cu placere sa vad despre ce este vorba!
      Duminica placuta si dumneavoastra!
      Si eu multumesc pentru cuvintele alese!

      Ștergere
  4. Foarte frumoase cantece aveti pe acolo, Vasile Dumitru! E o incantare pentru suflet sa le asculti! N-am reusit sa deslusesc ce plana in ultimul filmulet, chiar daca am marit rezolutia. Poate imi spui tu.
    Iti multumesc mult pentru clipele de delectare, pe care ni le-ai oferit.
    O zi splendida in continuare iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca era vultur, pentru ca avea aripile foarte mari si cu varfurile deschise la culoare; sper sa nu ma insel!

      Ștergere