miercuri, 25 ianuarie 2012

Cuvinte-n vesminte


•    Nu te îngrijora de ceea ce gândesc oamenii - nu li se întâmplă prea des.
•    A avea conştiinţa curată înseamnă a avea memorie proastă.
•    Nu este important să câştigi! Este important să-l faci pe celălalt să piardă.
•    Nu sunt complet inutil! Cel puţin servesc  de exemplu negativ pentru alţii.
•    A greşi este omeneşte. A da vina pe altul este  şi mai omeneşte.
•    Cel mai important nu este “să ştii”! Mai important este să ai telefonul celui care ştie.
•    Eu nu sufăr de nebunie! Mă bucur de ea în fiecare minut.
•    Este bine să laşi băutura. Mai rău este să uiţi unde ai lăsat-o.
•    Banii nu fac fericirea, o cumpără gata făcută.
•    Inteligenţa mă urmăreşte, dar eu sunt mai rapid.
•    Fugi de tentaţii, dar încet, să te poată ajunge.
•    Există o lume mai bună, dar este foarte scumpă.
•    A studia înseamnă să te îndoieşti de inteligenţa colegului de birou.
•    Alcoolul omoară încet-încet. Nu contează, te grăbeşti?
•    Există două cuvinte care îţi deschid multe uşi: “trage“ şi “împinge”.
•    Nu bea la volan! Te loveşti de ceva şi se varsă băutura.
•    Orice bărbat are nevoie de o femeie, fiindcă sunt o grămadă de lucruri pentru care nu poţi să faci guvernul vinovat..
•    Să cucereşti o femeie şi să nu povesteşti la prieteni, e ca şi cum ai trece Pacificul înot în secret.
•    M-am sculat cu stângul. Mi-am îmbrăcat camaşa, s-a rupt nasturele, am luat servieta, i s-a rupt toarta, deja mi-e frică să mă duc la budă...
•    Prieteni sunt acele persoane, care te iubesc cu toate că te cunosc bine.
•    Bunica mea a fost o femeie dură. Trei soţi a îngropat, cu toate că doi numai moţăiau...
•    Nu-ţi cumpăra nimic ce are coadă sau toartă. Va trebui să lucrezi cu ele.
•    În momentele dificile ale vieţii trebuie să ridici capul, să scoţi pieptul în faţă şi să spui cu hotărâre: „Acuma chiar că-s terminat!”.
•    Psihiatrii zic că una din patru persoane are o deficienţă mintală. Daca eşti cu încă trei amici şi nu ai observat  nimic ciudat, atunci nu te gândi la chestia asta!
•    Dacă eşti în stare să zâmbeşti când ceva merge rău este pentru ai găsit un tâmpit pe care să arunci vina.
•    Ca să-ţi realizezi obiectivele trebuie să fii un visător... Aşa că nu mai pierde vremea, lasă totul baltă şi du-te să te culci!
•    Dacă încă n-ai găsit persoana ideală, distrează-te cu cea pe care o ai la îndemână!


"Meditatiile" nu imi apartin, evident, desi imi sunt familiare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu