sâmbătă, 31 august 2013

Spectacol în garsoniera mea


12 comentarii:

  1. cum la intrare nu era nimeni, eu am intrat...:)
    si-am aplaudat intens...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah, am uitat sa pun afisul: intrarea ne-libera!
      amu asa-mi trebe, platesc eu oalele sparte! :)
      ca asa e aici, se bea must si se arunca oala in pereti! :)

      Ștergere
  2. La asa spectacol, firesc sa fie atat de multi spectatori. Dar cum i-ai inghesuit pe toti, ca noi daca suntem sase oameni, abia de mai incape si Cola?
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      abia acum ti-a venit randul la salut, ca au fost multi spectatori! :)
      Cola are locul special: in brate!

      Ștergere
  3. super spectacol! nu stiam de unde sa-l iau pe kevin james, dar mi-am adus aminte ca l-am vazut in comedia "grown ups".
    duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, adica nu am mai trecut pe aici de duminica?
      oh oh si iar oh...
      sa ma fi furat spectacolul???
      toate cele bune!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. mai, accept si critica: pare puuutin horror, poate putin mai mult!
      dar sa mor daca nu m-am uitat si cu lupa: tehnica de iluzionat privitorii e perfecta!
      iluzie reala!!! :)))

      Ștergere
  5. Măi să fie! Măi să fie!
    Asta nu e comendie!
    E curată nebunie!
    Să fie un film horror,
    Sau este chiar abator?
    Ştiu că nu ai nici o vină
    Dar am pielea de găină!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Comedie chiar nu e
      insa nici horror nu-i, bre!
      e un circ modernizat
      foarte bine aranjat
      si la circ suntem cu totii
      (si bunicii si nepotii)
      o gramada de copii
      uluiti de smecherii! :)

      Ștergere