joi, 10 aprilie 2014

Cugiria în aprilie

Ședință cu... elevii de la postliceală!










 Azi a fost zi de înfrumusețare a exterioarelor colegiului!
 Cugiria, aprilie...





Urmează un videoclip care se încarcă pe youtube! Puțintică răbdare!
Adică acesta!

30 de comentarii:

  1. Minunat fotoreportaj. De fapt, s-ar putea zice ca-s doua in unul. :)
    Intrasem in panica (si din incurcaturi inca n-am iesit) cand am cautat blogul tau pe blogroll... si nu-l gaseam! :)) Si-am constatat ca nu cautam unde trebuie. :) Tocmai se actualizase.
    Ziua minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
  2. ai disparut de ceva vreme...
    eu cred ca ai asteptat sa infloreasca pomii :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. servus, pandhora!
      unele mesaje au fost în spamul de aici, fără să fie și în cel de mail!
      habar n-am de ce m-am uitat dar bine am făcut! altminteri erai tu... dispărută! :)
      nu, de dispărut nu am dispărut deloc, ba am fost muult mai implicat în evenimentele din jurul meu, am trecut mai rar pentru că "proiectul grădina" mi-a acaparat existența! mai ales când ești începător!
      cu pomii ai dreptate! pomi înfloriți și cântec de mierlă - cine nu își dorește?
      zi faină să ai!

      Ștergere
    2. in acest caz, bine ca am fost salvata! :))

      Ștergere
  3. Mi-a plăcut tare mult cea de-a cincea poză de sus pe care aş intitula-o : "Vasile - cap (i)luminat".
    La propriu în poză, şi la figurat pe tot restul blogului care este o dezlănţuire de frumos în fiecare anotimp şi nu numai....
    Bravo, dragă Vasile, întotdeauna pozele tale au substanţă şi un subînţeles subtil.
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus, Marco!
      Bucuros de revedere, m-am întrebat prin ce zări îți porți toiagul, trecând prea multe răsăritură și apusuri de la ultimul tău comentariu! :)
      Mulțumesc pentru cuvintele frumoase!
      Doamne-ajută!

      Ștergere
  4. Si mie mi-a atras atentia poza a cincea! Foarte draguta!! :-)
    Ma bucur ca ai revenit, chiar ma intrebam ce mai faci ca nu te-am mai simtit pe blogosfera.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Greu cu școala!
      Și în vacanțe avem practică, așa că important este să fim sănătoși!
      O zi bună și ție!

      Ștergere
  5. Cred ca lipsa de aici a avut o compensatie in viata reala si dupa cum se vede foarte buna.Ma bucur ca esti si o duci bine.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Viața reală s-a mutat în grădină! În loc de blog am brazde, în loc de tastatură am cazma, sapă, greblă...
      - Ce e aia cazma? am fost întrebat!
      - Hârleț! am tradus eu din bărăgănește în ardelenește!
      O zi bună!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Am să repet mereu: nu fotografiile, PEISAJELE sunt superbe!
      Cu pl[cere!
      Bună dimineața!

      Ștergere
  7. Bazil,
    Ati avut cenaclu literar in cabana ta? Da' unde ai ascuns shepingul?!?
    A zis bine cine-a zis aia cu cap luminat, deci n-o mai zic si eu. Mai ales ca tot nu m-ai lamurit daca e raboteza, sau morteza, shepingul ala.
    AnonIM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      M-am interesat! Sunt TRAFOREZE, așa că de acum puteți dormi liniștit!
      "Cabana" are un nume - CUGIR!
      Știți de ce era becul acela aprins? Păi să vă spun: ca să se vadă prostiile debitate! :)
      Bună dimineața!

      Ștergere
    2. Multumesc! Acuma pot sa ma duc sa ma culc, ca de atunci nu dorm.
      AnonIM

      Ștergere
  8. Buna seara si felicitari pentru reportaje, primul merge ca un cenaclu mai degraba decat o sedinta, dar cel cu Cugiria este superb. Nu stiu cum se numeste dealul din poza cu crestetul in nori dar daca nu se vedeau detaliile din partea de jos il puteai usor confunda cu muntele Fuji. Frumoase peisaje, frumoase flori in curte si liliacul inflorit. O seara minunata plina de inspiratie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineața, dom' Vasile!
      Uite, mă gândesc că ești un fel de urmaș al lui Mihai Viteazu, moșie în Bucovina ai, în Oltenia ai, mai trebuie una pe aici, prin ungurime și gata, ai unit cele trei... grădini românești! :)
      Nu e Fuji, e Vezuviu, că dacă era Fuji aș fi avut ochii oblici! :)
      Bună dimineața și zi cu spor!

      Ștergere
  9. ...sper ca in viata asta sa am prilejul sa vizitez cugirul pe propriile-mi picioare. sincer, mi-ar placea!

    cele bune!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranță o să-ți placă!
      este departe de lumea dezlănțuită dar tocmai acesta e farmecul! să stai la terasă, cu berea în mână, peste drum este calea ferată pe lângă care tufele de mure sunt încărcate de fructe, ridici privirea și vezi pădurea peste care se rotește în cercuri mari un șoim uriaș, câini și cocoși clatină liniștea, pe șosea trece, țăcănind din potcoave, un cal, având în spate desagi și driver...
      parcă am mai zis asta, "vedi cugir poi mori"...

      Ștergere
  10. Poza aia a ta... cu haloul și cu becul... aș intitula-o: „Trezirea lui Khundalini”. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Io-s mai vechi, as spune mai repede că s-a trezit... Diogene! Și becul e lumânarea modernă! :)
      Da' ca să vezi că citesc și din zilele noastre, de ce n-ar fi o secvență din ZIGZAG-ul somozian? Sau o adunare din Peștera ideilor? Și uite așa enigma devine: cine este Dezlegătorul de Enigme? :)

      Ștergere
  11. Te invidiez ca ai o gradina in care sa infigi cazmaua, pe la mine la tara tot harlet se zice... Locurile tale sunt pitoresti, ai mai multa natura in jur, nu cred ca-ti miroase a petrol si benzen cum e pe la noi, la ceas de seara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Confirm, și orașul și împrejurimile sunt o adevărată grădină!

      Ștergere
  12. Am venit aici pentru o urare: Pastele cu bucurie sa-l petreci si sufletul senin sa-ti fie!
    Sanatate iti doresc si zile fericite!

    RăspundețiȘtergere
  13. Iti doresc sa petreci Pastile cu bucurie si lumina!

    RăspundețiȘtergere
  14. n-are legatura cu postarea ta, dar nu pot sa nu-ti urez un Paste fericit si multa, multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multă sănătate și ție și la toată lumea!
      mulțumesc pentru vizită și urări!

      Ștergere