marți, 31 ianuarie 2017

Școala


Au trecut ceva ani...
Cu vârsta, am cam uitat de colegii de clasă "din generală", a rămas Dirigintele ca o icoană, ceilalți, profesori, colegi, parcă s-au retras printre file de poveste... Liceul, școala militară și camaraderia "de breaslă" au ocupat prim-planul.

Primesc un mesaj, pe Facebook:
- Tu ești din Sudiți? Mitică al lui Chipirișteanu? Am fost colegi de clasă!
Opa! O doamnă! Numele nu-mi spunea nimic, memoria nu făcea clik și basta!
- Sunt născut în anul "cutare", zic eu, nu vă cunosc, nu am avut colegă cu numele ăsta... cred! zic eu, lăsând puțin spațiu de manevră.
- Păi atunci sunt și eu, iar numele... e după căsătorie, îmi explică doamna, calmă, ceea ce era și este evident pentru toată lumea, mulțime algebrică din care se pare că eu nu fac parte...
- Uf, așa e, tu ești Nina, am fost colegi și suntem și neamuri, dar uite, vârsta (în cazul meu) mi-a furat amintirile! Chiar, pe cine mai ai în listă?
- Pe Rodica!
Alt moment de restriște, mai că-mi dau lacrimile, "care Rodica?"... Tot Nina m-a salvat de la depresie, răscolind amănunte!
- Și Vasilica...
- Eu îl am pe Săndel!
Gata! Deja eram bulversat de câte NU știu, sau nu mai știu! Ia să refacem noi catalogul celor care au absolvit clasa a VIII-a B în 1974.


Andrășanu Alexandru
Bodeanu Gheorghe
Bordea Niculina
Burlacu Mariana
Crilig Mariana
Constantin Gheorghe
Dobre Petre
Ionescu Sevastița
Iordache Ecaterina
Neculae Constantin
Neculae Dumitra
Olboșan Vasile
Pamblică Ioana
Prahoveanu Ion
Popescu Anișoara
Postoiu Ion
Rarichi Dumitru
Vasile Dumitru

Nina a completat cu următorii:
Augustin Natalița
Burlacu Constantin 
Comșa Mariana (RIP)
Ganea Cornelia (RIP)
Gîrbăcea Aurora
Gheorghe Rodica
Luțea Vasilica
Mușat Zamfir 

Mai sunt? Așteptăm completări și "întâlniri" pe Facebook!

Notă: am încărcat poza și i-am văzut pe Sârbu Dumitru, pe Curte, pe Pamblică Gheorghe (RIP), pe Gîrbăcea Ilie, pe Budu Nicolae (RIP), vecin, prieten și rudă, pe Grecu Elena...
Mai sunt???

Nota 2
Mai sunt!
Pascu...

4 comentarii:

  1. Uau! :) Cred ca nu reusesc sa imi amintesc prea multi colegi din scoala generala! Poate voi incerca, totusi... :)
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Servus! Nici eu nu am crezut că (mai) știu atâția, "probabil vreo 5, maxim", gândeam. Dar a fost greu până când am început! Așadar, încearcă!
      Seară bună să ai!

      Ștergere
    2. Va multumesc pentru această fotografie..sa salut si urmăresc cu drag posturile dumneavoastra mai ales ca in lista publicată e si numele mamei mele GANEA CORNELIA

      Ștergere
    3. Bună dimineața, Dany! Mă bucur mult "că ești pe aici", amintirile sunt cea mai frumoasă poveste, mai ales atunci când printre personaje sunt părinții, prietenii, copilăria, satul natal...

      Ștergere