miercuri, 22 august 2018

Cugiria colorată



  Ani de zile m-am plimbat prin împrejurimile Cugirului, admirând pădurile, casele, mărginenii, depărtările. 
  O liniște de început de lume, o natură abundentă, un cântec despre viață.
  Anul acesta am descoperit nenumărați oameni minunați, oameni simpli, tăcuți, dar cu o viață precum o ladă de zestre: plină de frumuseți!
  Azi am rămas uluit de întâlnirea cu domnul M.I. 
  Un domn în vârstă, care nu prea vorbește cu lumea, care doar privește trecătorii de pe stradă. 
  A fost suficient un tablou scos pe prispa casei pentru a se înfiripa un dialog, apoi parcă s-a deschis ușa unui muzeu...




















































2 comentarii:

  1. M-a emotionat si aceasta postare a ta!
    Ce dragalas e artistul... in sensul ca se bucura ca un copil care e luat in serios (sper sa intelegei ce vreau sa zic pentru ca ma napadesc gandurile despre alti artisti care nu au reusit sa devina cunoscuti...)
    Am inteles din filmulet ca nu a expus niciodata! Tu trebuie sa stii mai bine, dar de aici pare ca ar merita sa expuna. :)
    Zile senine iti doresc! Poate ca suna banal dar... Felicitari pentru postare, pentru implicarea de care dai dovada in multe chestiuni, pentru atentia ce o ai pentru lucrurile frumoase si pentru oamenii frumosi. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineața!
      Da, am fost impresionat!
      A avut loc un fel de pre-vernisaj, a expus douăzeci de tablouri la "Capșa" (adică la barul lui Billy) și... a fost aproape un dezastru!
      - Nimeni nu s-a apropiat de tablouri, de parcă erau contaminate!
      - Ba chiar s-a bârfit, adică "ia uite la ăsta, a adus ce nu a vândut", adică nereușite...
      - Cel mai ciudat și mai rău este că a comentat negativ un confrate al domniei sale... Și mai ciudat decât ciudat este că "domnul confrate" face numai copii după clasici, pe când domnul Ignea are mulțime de creații personale!!! Și același domn confrate a fost scos la lumină în aceleași împrejurări, de către același eu... Mică și urâtă mai e lumea artiștilor cu ifose...
      Minunat și mai mult decât minunat a fost discursul domnului Ignea. Din păcate, nu am făcut fotografii, nu am filmat...
      Mulțumesc pentru popas și semn de lectură!
      Te declar cetățean de onoare al Cugiriei! Oricând dorești, ești binevenită în țara ta de adopție!
      Zile cu soare!

      Ștergere