sâmbătă, 26 mai 2018

Pe dunga Mureșului


- Ce facem în week-end?
- Duminică merg la biserică, sâmbătă îs liber.
- Mergem pe dunga Mureșului?
- Unde???
- Pe malul Mureșului, cu domnul profesor Florin, la observat de păsări!
- Daaaaa, normal!

  Nu am mai ieșit de ceva timp din casă la o oră așa de mică! Nu mă prind în oraș nici orele mari, nici cele mici! Cu vreo trei decenii în urmă, aveam insomnii sâmbăta, pentru că duminica mergeam la pescuit! Acum îs "domn", îmi savurez cafeaua îndelung, dimineața. 
Parcă eram singur pe planetă, așa a fost drumul până "la benzinărie ", punctul de întâlnire.
Primul popas l-am făcut la brodina de la Șibot, pe care am așteptat-o să vină.

 Salcie în lumina răsăritului, pe celălalt mal al râului.


Am urcat pe valea unui pârâu, apoi am intrat în pădure.
- Bună dimineața! ne-au zis florile.













Ăăăăă... Locul meu nu e printre ei! Ei ascultă păsările, schimbând șoapte!
Eu, dacă tac, mor!!



  Două ar fi "punctele de interes" ale acestei imagini. Frumusețea din zare, "țara" care se întindea pe harta orizontului și stratul de gresie, vizibil pe mijlocul drumului!

Iarăși am coborât "pe dunga Mureșului"!






  În drum spre Sărăcsău ne-am oprit la frăgarii plini de arome și dulceață! A fost un fel de concurs "cine mănâncă mai mult", graurii din pom ori noi? (dex: frăgar = agud!)




 Merserăm la Ceru Băcăinți.











  Următoarele trei poze îs făcute prin fereastră, neclare dar sugestive referitoare la interiorul casei-muzeu!









"Delta" de la Aurel Vlaicu!





În Cugir, popas obligatoriu la Turist Caffe!






 Eu, Toncean Florin, Billy Târlea Ștefan cu fiica, nenea Melente.

  Multe, foarte multe fotografii făcute de Billy de-a lungul și de-a latul țării! Cafeneaua e mai repede o galerie foto! Plus multe alte obiecte . O carte mi-a atras atenția!

Carmen Elena Watkins în Turist Caffe! Jos pălăria!

Un comentariu: