joi, 2 iulie 2015

Gramofon

 Am plagiat...
 Iniţial, blogul s-a vrut a se numi "Gramofon", să susţină o emisiune muzicală în care să fie multă, multă muzică românească veche. Pentru că acest nume era deja luat, am optat pentru "De vorbă cu mine", la fel de neinspirat, o puzderie de alte pagini gravitând în jurul acestei idei.
 M-am... maturizat şi am dat întâietate superbelor plaiurilor cugirene.
 Noa... dară, pe net am văzut că ideea mea de gramofon = muzică veche şi bună, frumoasă, elegantă, era bună!
 Iar despre autorul valsului, ia citiţi aici:
http://www.activenews.ro/prima-pagina/UNESCO-a-decis-Valsul-romanului-Eugen-Doga-a-patra-capodopera-muzicala-a-secolului-XX-50785
Respect!

4 comentarii:

  1. nu, nu, nuuuuu…nu îl relua, nu aduce muzică românească veche!
    [psihologie inversă :))]

    la bună revenire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Spre rusinea mea nu stiam de acest mare compozitor.De muzica ce sa mai spun? Cred ca o sa mai ascult cateva zile acest vals.O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ma intrebam ce mai faci...apari foarte rar pe aici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar aseara am reascultat acest vals. Desigur, ca urmare a unei informatii de pe Facebook.

    RăspundețiȘtergere