vineri, 5 mai 2023

Mihai Vișan

 Colegi de liceu militar, Breaza, anii 1974 - 1978. Bucureștean, stelist fanatic, fotbalist talentat. Când jucam fotbal în orele libere, noi eram îmbrăcați în șorturi și maieuri, cu teneși în picioare, el avea echipament de la Clubul Steaua! Clasă!
  Nu a fost un elev de top, nici codaș, dar mai important a fost faptul că a fost un coleg de gașcă! Oricum, nu avea deloc (sau nu știu eu) preocupări gen cenaclu literar. Ne-am despărțit după repartiția la școlile militare, ne-am revăzut târziu, în 2018...
  Ne-am întâlnit în București, am vorbit mult la telefon. Era încă marcat de divorț, avea probleme de sănătate, dar era optimist. Ultima convorbire a fost când el era în spital, "un control", zicea, optimist, detaliind, apoi, planuri de viitor. Câteva zile mai târziu, s-a stins...
  Odihnă veșnică, Mișule!







 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu