luni, 26 octombrie 2015

Bucuru

  Ieri, duminică, ora 12, ne adunăm în centrul orașului. Îmbarcarea în mașină, direcția Râul Mic, ne oprim la baraj, parcăm!
  Toamna și-a întins velințele pe dealuri.


Dumnezeu sudează, probabil bolta are o problemă!
  

Copacii se scaldă în lumină.












Tot drumul s-a auzit îndemnul: hai Vasile, hai! :) 














  Popas. Urcam deja de aproape două ore. Ciupercile erau multe, ca... ciupercile după ploaie!!!















De aici începe raiul! Raiul Bucuru!

















Pajiști cu flori.














Urzici în rai!


  Sfârșit de drum. Un localnic ne-a spus că ar mai fi o oră de mers pe creastă dar văzusem esențialul, înserarea era după deal, drumul înapoi lung...






Vizitați Cugirul, nu ratați Bucuru!

18 comentarii:

  1. Ramii fara cuvinte.
    Eventual utilizezi cu lux de amanunte, vocale.
    Sa-ti fie buna si saptamina asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alex, de la baraj până pe culme am mers ca prin vis! O minunăție la doi pași de noi!
      Doamne-ajută la toată lumea!

      Ștergere
  2. multumim de fotografii! a 2-a este de nedescris!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aștept să văd pozele unui fotograf adevărat, Gabi, cel cu bluza roșie! Oricum am mers numai cu ochii mari! Un spectacol!

      Ștergere
  3. Feeric Cugirul in Octombrie.Multumesc celui care ne prezinta acesti stropi de frumusete.Sunt o norocoasa ca traiesc in mijlocul acestui paradis.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, rezonez, avem norocul de a fi înconjurați de Frumosul natural!

      Ștergere
  4. O zona de vis! Mi-as dori sa participla o tura de fotografie pe meleagurile astea. Din pacate raman la stadiul de " mi-as dori" si ma bucur privind fotografiile tale. Iti doresc multe astfel de zile minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc!
      E o adevărată încântare să fie dealul la marginea orașului iar marginea orașului - în spatele blocului!
      Să ne citim sănătoși!

      Ștergere
  5. Splendide fotografii,un adevărat paradis cu cer senin ca lacrima!
    O săptămână frumoasă și ușoară!
    LA MULȚI ANI,DUMITRU!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vremea este în continuare frumoasă, deși e rece!
      Mulțumesc, onorat!
      Toate cele bune!

      Ștergere
  6. Frumoasa excursia ! Zi de toamna minunata,peisaje superbe,iar ochiul fotografului a selectat fin momentele si peisajele zonei.Aici culori! Daca e o zi importanta si noi nu stim: zic si eu un "La multi ani!"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, superbă excursia! Am fost încântat de fiecare pas!
      Mulțumesc pentru urare! Dă Doamne bine la toată lumea!

      Ștergere
  7. Antistres! :)
    Foarte frumos!
    Acum gata, tac. :)
    Săptămâna cu mult spor - în tot ce ai de făcut sau vrei să faci! Tocmai scriam ca tac. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum ar fi sa spun ca sunteti de invidiat? Nu va invidiez, pentru ca ati impatit cu noi acea bucurie pe care ati avut-o vazand imaginile deosebit de incantatoare.

    Cu regretul de a nu putea sa parcurg traseul parcurs de dv. si compania, am "prins" cateva imigini colorate in timpul unei plimbari, cu scop bine definit, prin Cugir. Imaginile sunt pe Facebook.

    Va multumesc pentru fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineața și mulțumesc pentru vizită!
      Într-o postare mai veche am spus că avem un oraș minunat, cu catedrala de jur-împrejurul său - Natura! Îmi mențin admirația, care a căpătat un plus de strălucire, văzând Bucuru...
      Eu cred că e bine așa, fiecare vede părți diferite și împreună încercăm să creionăm portretul Cugirului!
      Dacă eu nu fac decât să mă mir și să mă bucur de fiecare imagine, dvs. ați "portat" orașul și în lumea literelor, unde sunteți atât de activă și cu atât de multe realizări!
      Invidia... e la mine dar e una admirativă!
      O zi bună vă doresc!

      Ștergere