sâmbătă, 24 octombrie 2015

Fețe

  Dacă urci Gargaleul și continui să mergi pe drum, ajungi în Fețe, un cătun cu case foarte răsfirate. Acolo am văzut și o casă unde cred că au sediul columbofilii din Cugir. Zona este, bineînțeles, foarte frumoasă!
  Aseară eram la schitul Călene, lumina zilei se topea "văzând cu ochii".
- Ai zis că prindem apusul, zice Gabi.
- Păăăăi...  (mă scarpin eu în cap) am zis, dar uite că și cerul e ușor acoperit, s-ar putea să nu-l vedem. Hai în Fețe!
- Adică unde?
- Mergem în partea asta, încolo e cătunul Călene, cu școala, încoace e Fețe, am putea coborâ direct în oraș dacă nu ar trebui să ne întoarcem la mașină.
  Drumul cobora, la fel și înserarea. Am deschis o poartă și am intrat într-o grădină unde era un loc înalt și fără pomi. A fost fantastic! Apusul era din ce în ce mai frumos!

















6 comentarii:

  1. Apus toamna.
    V-a pus,toamna, in fata maretiei.
    Fooaarte frumos.
    Multumesc!

    Ps.Oare de ce , de cite ori deschid blogul tau, imi apara o icoana pe care scrie ca e restrictionat si ca trebuie sa ma loghez?
    Ceva cu antimas.ro...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ups! Nu știu! Nu a mai spus nimeni...

      antimas e blogul unui camarad, am încercat să intru și mi-a cerut user și parolă. am dat print screen și i-am arătat, prin mail. mi-a spus că blogul este închis!
      de ce să fi rămas mesajul pentru blogul meu? dânsul era în wordpress, eu sunt în blogspot...
      mă mai uit în setări!

      Doamne-ajută!

      Ștergere
  2. Pfoaaa! :) Ce fotografii frumoase! In ultima pare ca a luat foc Pamantul si vantul rasuceste focul in vartej. :)
    Atat de multe fotografii frumoase ai postat pe blog incat cedez tentatiei si iti scriu ca ai putea sa le "printezi" si sa organizezi o expozitie personala.
    Duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am scris într-o zi că mi se cere să mă loghez, dar nu mi-a acceptat comentariul. Am renunţat. Apoi, am încercat să scriu când eram logată pe blogurile mele. Şi mi-a acceptat comentariul.

    Acum, ţin să subliniez că imaginile sunt deosebit de frumoase. Cu ele puteţi atrage turişti curioşi sau dornici de privelişti minunate.

    Mulţumesc pentru bucuria pe care mi-aţi făcut-o cu aceste fotografii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulțumesc pentru vizită și pentru semnalarea problemelor.
      Să ne citim sănătoși!

      Ștergere