luni, 16 septembrie 2013

Prima zi de școală

  Un titlu banal, privit cu emoție de părinți și bunici, cu destulă neplăcere de catre liceeni și...  și mai cum?
În primăvară m-am înscris la cursurile intensive de la "grădi", am făcut practica de vară împreună cu "cireșarii" iar acum... acum am venit de la școală! Prima zi de școală! Postliceală! Doi ani, cursuri zi de zi!



  În drumul meu spre școală, un copil a căzut dintr-un copac pe bordura străzii, la doi pași în fața mea. Am aruncat geanta și m-am repezit spre el. Sângera pe gură, plângea și se zbătea ca o pisică, în ciuda efortului meu de a-l ține nemișcat. Am reușit să sun la urgențe; nu m-am înteles deloc cu dispecera, nu aud bine când e zgomot în jurul meu și deja se adunaseră multe persoane. Oricum am înțeles că va fi trimisă o salvare așa că am inchis telefonul, m-am uitat la copil, care plângea (asta e de bine, cred!) și avea o rană adâncă sub bărbie... Am plecat.
  Apoi m-a sunat un domn de pe un număr de cosmote, m-a întrebat dacă eu am sunat la urgențe și m-a rugat să mă identific. Mi s-a părut oarecum anormal dar am răspuns întrebărilor. Deja se auzea sirena salvării, care anunța... prima zi de școală!

6 comentarii:

  1. tuns - se vede. batistuţă, unghiuţe curate sunt şi ele, nu? :)
    să nu uiţi sandwich-ul pe masă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      nu am sandwich, se vede ca nu ai mai fost pe la scoala de multisor, nu ai auzit de "lapte si corn"??? :))

      Ștergere
  2. Cam cruda povestioara,ai un umor cam sadic uneori.E totusi,prima zi de scoala pentru o mare parte din oameni si copii.Ma astaptam la ceva mai vesel Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am intentionat sa am umor, nu e o poveste sadica, mai repede e una trista, copacul roia de copii, parca erau albine, si printre crengi si pe jos, era langa o scoala, copilul avea 8 ani, ce cautau copiii de 8 ani la ora aceea, acolo? probabil erau de la blocurile invecinate, si "tema" este a locului de joaca si a copiilor nesupravegheati, care incep scoala cu o mana in ghips, in cazul fericit...
      Am fost sadic cand i-am spus colegului "nu dau noroc, uite, am mana plina de sange si nu stiu unde este grupul sanitar"...
      Buna dimineata!

      Ștergere
  3. Din nou școlar, asta o să-ți priască, am convingerea. Mi-e dor de anii de școală!
    Ai făcut un bine copilului, va trebui să fie mai atent altă dată. Un gând bun și spor la învățătură! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa imi mai trezesc neuronul din amortire... :)
      chiar am fost atras de prezentarea modulelor, abia astept orele de "comunicare". Mult mi-a placut psihologia in scoala cu ramura "psihopefagogie", este interesant cum reactioneaza oamenii cand apesi pe butoanele virtuale, sunt curios ce alte "comenzi" s-au descoperit...
      Apropo, la tine in pagina am avut retineri, mi-a placut enorm tinuta fetei tale! Daca domnisoara in negru iti e ruda sau prietena, sorry dar am trecut-o la "asa nu"!
      Multumesc, ne mai auzim!

      Ștergere