duminică, 19 iulie 2020

Hăul de sub perucă


  Sunt un om obișnuit, nici mai bun, nici mai rău decât alții. Ce știu și pot spune oricând, cu fruntea sus, este că nu am căutat gâlceava. Ba, cum spuneam cu alte ocazii, eu am încercat să ajut, pe măsura puterilor mele. Întind o mână "fanelor și fanilor mei", care sunt extrem de atente/atenți la imaginea mea publică, și rog să fie indicat obiectul cu pricina! 
  Făceți-mă praf, dovediți urbei că sunt cel pe care îl descrieți în mesaje private!
  Cât de mare poate să fie bezna de sub peruca scumpă, să crezi vorbele unei persoane cunoscute de câteva zile, pe când împreună desfășurasem atâtea activități frumoase?
  Cât de mare poate fi putreziciunea din spatele rujului cu sclipici, dacă suni persoana de lângă mine, să spui tot ce știi (adică tot ce crezi că știi) despre mine? 
  Urâtă poate să fie frumusețea fără frumos...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu