joi, 22 noiembrie 2012

Cugir în ceaţă



6 comentarii:

  1. un blog frumos
    îngrijit, sensibil, poetic, muzical, colorat, melancolic, puțin și ludic
    dar dincolo de plăcerea comunicării se simte o preocupare pentru divers---ificare, o grijă de a nu depăși prozaicul

    fără supărare, sper

    revenim
    urmarim și pate, astfel, refacem propriul blog, dacăă mai găsim timp si nu numai

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam! Mai treci, e deschis permanent!
      Sa ne citim sanatosi!

      Ștergere
  2. Reusit montajul. Am ascultat melodia si voiam sa plec, uitand sa las un semn al trecerii pe aici - nu-i din cauza de ceață...
    Aparitia pisoiului a fost surprinzatoare - cred ca la vederea mutrisoarei lui am uitat sa scriu: am fost aici :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Motanul - vedeta! :) Desi i-am facut mai multe poze, unele cu blitz, nu a miscat! Bine ca nu mi-a cerut bani! :)

      Ștergere
  3. zi tu daca nu e frumos! mie imi place ceata! chiar si cea de pe ochi...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. zic: e frumos! pai ceata este un fel de preambul al povestilor... se deschide poarta necunoscutului...
      ceata de pe ochi trece! si bine face! :)

      Ștergere