luni, 25 noiembrie 2013

Colierul cu perle

"Pe obrajii ferestrei se preling lacrimile toamnei"...


35 de comentarii:

  1. Frumoasa tare prezentarea colierului cu perle!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună dimineața!
      Mă bucur că a plăcut, melodia este superbă, am încercat să lipesc imagini cât mai potrivite!
      Văd comentariile și efectiv mă bucur!

      Ștergere
  2. Cred ca e trebuie rabdare si talent pentru a realiza colierul cu perle.Deosebit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai să o luăm pe rând:
      - colierul, ca bijuterie, sunt convins că a necesitat răbdare și talent;
      - piesa muzicală... fără comentarii, nu? O perlă, în jurul căreia am încercat să brodez un colier de imagini! Bijuteria s-a potrivit, pur și simplu, nu era în plan;
      - dacă te referi la videoclip, da, a necesitat muultă răbdare, cred că i-am exasperat pe vecini de căte ori am repetat secvențe de dâteva secunde, căutând imaginea și sincronizarea!
      Bună dimineața!

      Ștergere
  3. O prezentare frumoasa, plina de delicatete!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arta curata, foarte frumos ! Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa ce am vizionat videoclipul si am ascultat muzica (speram sa scrie - si a scris! :) - la final ce piesa si a cui este - pentru ca nu sunt cunoscator) am gandit asa:
    Pe obrajii ferestrei se preling lacrimile (de bucurie) ale toamnei. :)
    Excelent videoclip!
    Ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bucuros de comentariu! Îmi aduc aminte câte laude mi-ai adus pentru fiara 2... :)
      Uite că și aici e de bine! Videoclipul e doar un pretext pentru melodie!
      Bună dimineața!

      Ștergere
  6. Foarte frumoasa muzica, foarte frumos videoclipul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Vasile!
    Superbă prezentare!
    Mi-a plăcut !
    O zi faină îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună dimineaţa,
    deosebite fotografii! :)
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tulai, ce în urmă am rămas...
      Trăiască netul!
      Zi bună să dea Dumnezeu!

      Ștergere
  9. Placuta auditie, multumesc, imaginile incantatoare!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superb colierul... seamana cu viata!
    Le aduni pe toate pe siragul inimii!
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, cam aşa am lipit imaginile, cam din mai multe zone ale vieţii!
      Zi bună şi ţie!

      Ștergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Arta pura . Lacrimile toamnei s-au prelins toata ziua si pe geamul de la balconul meu. https://www.youtube.com/watch?v=t_E4wnDPh2o
      O seara frumoasa!

      Ștergere
    2. Da, o toamnă bacoviană dar foarte scurtă, spre mulţumirea mea! Urăsc timpul umed!
      Seară frumoasă şi ţie!

      Ștergere
  12. Ce idee grozava ai avut! Auditia si succesiunea de imagini reprezinta o incantare! Fiecare perluta din sirag e surprinzator de frumoasa! Te felicit!

    O seara faina sa ai!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am dat play melodiei si am trecut la lucru (cum fac de obicei), dar apoi, citind comentariile, am vazut si vide-ul :D Frumos, felicitari!
    Tare mult imi place si melodia, mai ales ascultata la ora asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, e normal ca o melodie să o asculţi, nu să o priveşti, am mers pe ideea că la acest cerc muzical nu e playlist, să te poţi învârti prin casă, trebuie să dai clik la fiecare piesă şi eşti legat de scaun, aşa că m+am gândit să ofer şi ochilor de lucru... :)
      Mulţumesc!

      Ștergere
  14. cad imagini rotunde
    doar inima a mai ramas
    s-asculte acorduri blande
    sprijinita de pervaz...:)





    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite că la ora asta
      robinetul cu poezie
      mi-i blocat... O melodie
      îmi inundă-acum fereastra!

      Ștergere
  15. Postarea? O-ncântare!
    Cumva, să fie oare
    Pozele de vină,
    Sau muzica divină?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Divine"-s amândouă
      Când pe afară plouă
      iar eu, ca într-un stup
      Cu muzică mă-nfrupt!

      Ștergere
  16. Sunteti deosebit. Totul e minunat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deosebiţi sunt cei ce pictează, scriu sau cântă! Eu doar mă bucur de creaţiile lor!

      Ștergere