luni, 6 ianuarie 2014

Karma zilei de luni

De ce în Scoţia în fiecare castel se află câte o stafie?
Este mult mai ieftină decât un sistem de alarmă.


sursa: nicepps.ro

Cum începe o reţetă în cărţile de bucate scoţiene? 
     Începe așa:
    "Se împrumută 300 de gr. de ..."
Pentru o săptămână ca în poza de mai sus, căutați-vă...

26 de comentarii:

  1. Mi-a placut filmuletull! Antrenant . Aproape ca te ridica de pe scaun si te face sa dansezi! Asa ca inviorare de dimineata ! :))
    Buna dimineata si o saptamana pink!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Azi a fost cald ca primăvara! Măcar să o țină așa până în mai!
      O seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  2. :))
    Si cum stateam noi asa ca si florile de colt
    Linistiti la o cafea cu altitudine,
    Vin berzele certarete si ne strica fencșuiu...:)
    Si unde sa ma caut daca vreau ca-n poza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      dacă te uiți atentă prin vizorul aparatului, te vezi!!!
      O seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere
    2. eu zic ca daca te uiti tu , ma vezi... :)

      Ștergere
    3. :)
      și așa sunt destul de uituc, dacă mă mai uit și pe mine, e jale!!!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Azi am transpirat mergând prin oraș!
      Amu' îs răcit... pink!!! >:D>

      Ștergere
    2. un vin fiert ...pink, face bine! :*

      Ștergere
    3. azi-noapte am făcut duș cu oțet! :) oțet pink! :)

      Ștergere
  4. m-ai binedispus maxim sa stii, mai ales ca azi e prima zi de lucru de dupa vacanata :))
    multumesc, Vasile, deja ziua pare mai usoara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uuups, uite că am și eu lucruri bune făcute în viață!
      șsta e primul dar e un început promițător, nu? :)
      O seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  5. Bine te regăsesc în 2014! La mulți ani!
    Ahahahah, scoțienii ăștia! ;) Că veni vorba, abia aștept să vizitez Scoția, nu știu când, dar va fi imediat după Irlanda. Să nu zică cineva că nu știu să le planific. O zi roz(ă)!!! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La muți aaani, la mulți aani!
      Iei aparatul foto și creionul de desenat cu tine, da?
      O seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  6. O saptamâna cat mai vesela si plina de realizari! Stay pink!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Mi-am luat paracetamol! Pink! :)
      O seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  7. haha super bancurile si fotografiile..despre film ce sa spun antrenant-floare de colt ce frumusete rara-nu am mai vazut de cind erma copila si am vazut un pilc pe la Sfinx-o saptamina vesela , minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      toate îs faine când îți găsești Karma, nu???
      O seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  8. :)... karma vesela !!! :)
    Sa ai o saptamana pink !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      o fi veselă, nu zic nu, dar cum o văd, cum mă caut de permis!
      că am tresăriri la... police! :))
      O seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  9. Mai bine îmi pierd "karma" decat sufletul....:))))))
    Saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))))
      tu ai zis! eu n u am zis nimic!!!
      O seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  10. Răspunsuri
    1. Oooo, azi era o zi de mers la baltă!
      Te luam cu mine, dacă apăreai de dimineață! :)
      O seară frumoasă îți doresc!

      Ștergere
  11. tre' sa-mi repar karma, zenu' si feng shuiu', astea toate par sa fie minunate...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaaa, și ale mele au roțile strâmbe! dar dacă le repar nu aș mai fi eu! :)
      așa că le las așa!!!

      Ștergere