luni, 27 ianuarie 2014

Premiile Cugiria

Bună dimineața!
Încep prin a-mi cere scuze! Am încercat să fiu politicos și... am greșit! O, da, știu, așa sunt! Irecuperabil!
Mi-am zis să încerc să fiu prezent aici, în lumea mea, deși am avut o misiune secretă! Postările automate însă au lăsat impresia că nu răspund la comentarii, ceea ce, de regulă, nu fac! Nu mai fac! Adică voi răspunde întotdeauna comentariilor (mai puțin celor anonime) și nu voi mai utiliza automatismul postărilor!

Simezele cugirene premiază următoarele imagini, conform comentariilor:

Felicitări!

Din partea casei, o poezie pentru toți vizitatorii blogului!

Pastel

Pe dealuri dogorite de podgorii
Aprinse-n vînăt crunt de poamă coarnă,
Din sita unui soare roș, cocorii
Ca niște sâmburi negri, se răstoană.

Din pâlnii de azur, cu zurgălăi
Din stele mici ca ghimpi de aur - iată
Că noaptea se revarsă peste clăi
Stropind cu verde luna-nconvoiată
În punte, peste-ntunecimi de văi.

Căni pline, focuri roșii, chiot... Noapte!
Un vânăt zbor de prune coapte piere
Dezmiardă-n drum parfum de piersici coapte,
Harbuji buzați, gutui, bronzate pere...

De undeva se-aprinde-un rug de struguri
Pe care arde-o lună de lămâie
Pe cer stau stele verzi ca niște muguri
Și vântul vine-mprăștiind tămâie.

În mreaja vrejilor de viță verde
Un flutur, cută de văzduh, se pierde.

Ciulind urechile ca două scufii
Vânat vioi se-ascunde-n dosul tufii.
Dar vânătorii stau în fundul cramei
De dragul vinului și al pastramei.

Bostani cu pântec cobză, blânzi și lucii
Cu coada sfârlă verde, dorm prin iarbă.
Un brad bătrân tot mocăie în barbă
Că i-au furat culoarea-n miros nucii.

Foc stins, somn bun, vis blând... Pe drumul lung
Un fir de praf s-a îmbătat și zburdă.
Un greier gângav gâdilă prelung
Cu țârâitul lui tăcerea surdă.

Alexandru Phillipide

Notă:
Premianții au primit o excursie în Pinkmonday! E, vedeți? Se  merită efortul!

18 comentarii:

  1. Bună dimineaţa domnu' Vasile, imagini şi versuri asa ca de început de săptămână. Sper să aveţi una cât mai bună, nu mă leg de ce aţi spus mai sus, dumneavoastră ştiţi mai bine.

    Eh şi iaca a venit iarna, iarnă uşoară să aveţi :)) astăzi sunt ironică, mi-au amânat cel mai greu examen, pentru ca ninge, iarna ninge! Asta da revelaţie!
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iarna ninge? Incredibil! S-a dereglat de tot clima! :)
      Zi bună să ai!

      Ștergere
  2. sint splendide..daca vrei poti participa cu ele l apink mondays, sint in tema pentru ca m-au binedispus..cita gingasie in privirea caprioarei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am lipit!
      măcar să-mi fie săptămâna cum a fost începutul ei! :)

      Ștergere
  3. unde se fac multumirile?
    sau am lavaliera? ma aude toata lumea? :P
    multumesc zapezii ca mi-a pus aparatul in mana....
    iar tie o saptamana faina! atentie la sireturi.... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      la vârsta mea nu mai îmi trebuie șireturi!
      Zi bună să ai!

      Ștergere
  4. Felicitari castigatorilor! Fain premiul de sptamana asta! :)
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, și eu spun la fel! peisajul nu e neapărat spectaculos dar e plin de taine și îmi place perspectiva!
      dar am dat premiu, am lăudat... geaba!
      bere ioc din partea laureaților! :)
      Zi bună să ai!

      Ștergere
  5. Sa aveti o saptamana lina ca sufletul dvs. Versurile sunt bune, iar imaginea de final e foarte gingasa.Karmapolice are dreptate, te incadrezi la pink monday!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaaa, cu două voturi... deja am șanse la premiu!
      și nu dau bere, că sunt împotriva mitei! :))
      Zi bună să ai!

      Ștergere
  6. Bună Vasile!
    Poezie este superbă,de altfel și pozele îmi plac!
    O săptămână frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o dovadă că trăim printre oameni minunați, nu?
      Zi bună să ai!

      Ștergere
  7. Sa-ti fie ziua faina, asa ca si poezia! :))
    saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari ,ambele poze sunt faine si multam de versuri!
    O saptamana ,numai cu evenimente placute va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mulțam de vizită!
    Da, versurile mă duc departe, în timp și spațiu...
    O seară bună și vouă!

    RăspundețiȘtergere