vineri, 3 ianuarie 2014

Sărmanul Dionis

V-am zis că merg la cabană? Nu? Eh, am uitat! De, vârsta!
La mulți ani tuturor, cu multe îpliniri!

Stați să vă spun, pe scurt, cum a fost!

Zece zile la cabană
Am trăit ca un poet,
Fără pic de vin în cană,
Mâțe,

câine

și-un caiet!
Emirescu

33 de comentarii:

  1. Edoar inceputul, nu? Asteptam detalii! Caietul pare mai plin!:)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect!
      E doar începutul!
      Te-am și bătut de câteva ori la șah!
      Nu te pune cu Turnul din Cugir! :)
      La mulți ani!

      Ștergere
  2. Un an nou plin cu de toate: sanatate, bucurii, si un pic de noroc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, la fel...
      Ăăăă, nu! Lasă la mine un pic de noroc și 99% la tine!
      La mulți ani!

      Ștergere
  3. sa fie 2014 asa cum iti doresti, la multi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mulți ani, pandhora! onorat și bucuros de vizită!
      știi cum aș vrea să fie 2014???
      fără sfârșit - așa aș vrea să fie! :)

      Ștergere
  4. Cana e goala, vinu-i departe
    Focul in soba murmura-n soapte,
    Matele dorm, cainele latra,
    Iar tu mai bagi un lemn in vatra
    Mai o idee asternuta pe-o foaie
    Pentru un an care vine-n galop
    Pe-un cal de lemn sa iti poarte noroc! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata, te-am prins!
      Clubul rimelor spontane! Fără discuție! ( tu răspunzi - Am înțeles, să trăiți!)
      Seful e șefa, Aurora (stropidesuflet).
      Na, să văd acum cum răspund!!!

      Cana nu-i goală, e cu cafea,
      mâța se zbate, nu știu ce vrea,
      focul afumă, este un semn
      că vine anul pe-un cal de lemn
      câinele latră, că la simțit
      și-nspre desagă a mârâit
      și-atunci norocul s-a speriat
      a sărit gardul și... a plecat!
      :))

      ăsta da cenaclu!
      semne bune anul are! :))

      Ștergere
    2. Cana cu rime e plină.
      Din vatră vine lumină
      Şi cred ca-tmosfera-i propice
      Pentru o seară ferice!
      Mâţele şoareci visează,
      Grivei, fireşte, veghează
      Doar tu aţâţi focul
      Şi-ncerci cu ghiocul
      Să vezi de vine norocul!
      Şi nu ştiu ce vrajă ai zis
      Şi nu văd cuvântul ce-ai scris
      Dar vrajă sigur făcuşi
      Fiindcă văd demoni la uşi
      Fugind şi ţipând speriaţi
      De Grivei lătraţi şi-alungaţi!
      Aşa că, fii sigur Vasile de-acum
      Că anul ce este pe drum
      Va fi cu mult, mult mai bun
      Decât tot ce a fost pân-acum!

      Ștergere
    3. A venit șefaaaa, a venit șefaaa!

      Sorcova
      vesela
      șefa să îți spun ceva
      bagă seamă dumneata
      că ne-am adunat câțiva
      care vrem să duelăm
      în cuvinte pe carton
      și ne arde nerăbdarea
      dar ne-a lipsit îndumarea!
      ...
      la anul și la mulți ani
      toți în rime dolofani!

      Ștergere
    4. acum să răspund la provocare:

      moșul la sobă visează
      că rime noi inventează
      ori mintea i-a cam slăbit
      ori pixul i-a ruginit
      că se întâmplă, îți spun
      o treabă mai nu știu cum!
      în sobă bagă gazete
      cărți, calendare, caiete
      sperând ca pe horn să îi iasă
      poezia cea mai frumoasă!
      pe coș m-am uitat. Nicidecum
      poezii nu emană! Doar fum!
      Așa că mi-am luat geamantanul
      și v-am pupat... pân' la anul!

      Ștergere
    5. Pupătura pân-la anul
      Mi-a dat peste cap tot planul
      C-aş fi vrut să plec urgent
      Dar acum îţi spun "prezent"
      Şi n-am să vreau ficţiune
      Ci să treci la acţiune!
      Poezia este-n fum
      Dar în fumul de tutun
      Nu în fumul de pe horn
      Iar de vrei rime: îţi torn!

      Ștergere
    6. :)
      dau acuma un decret!
      dacă poezia este
      doar în fumul de tutun
      tata a murit poet!
      și nu spun acum poveste!
      a fost unul unul... foarte bun!

      știi,îmi place cum gândești!
      uite-acuma fug la piață
      ca să-mi iau, de dimineață
      un pachet de poezii... mărășești!!!

      Ștergere
  5. Frumos început de an!
    La mulți ani,Vasile!
    Îți doresc un an plin de bucurii și sănătate multă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uf!
      cred că mai trebuie o postare lămuritoare!
      îs prea obosit, trei ore am făcut duș dar tot miros a fum, las pe mâine! :)
      La mulți ani, Elena!
      Să ai un an mai frumos ca postările tale!

      Ștergere
  6. Asa este,ai uitat sa dai un semn.Bine ca esti bine si ai petrecut intr-un mod unic.O cana de vin fiert iti ofer eu, cu un "La multi ani!" pe acest an.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am uitat, NU AM AVUT CUM! Doar un radio care umplea un colț de hală cu emisiunile lui era un semn din lumea contemporană, în rest... tăcere!
      Mulțumesc pentru vin!
      Când am ieșit în oraș, azi, exact asta am făcut, am băut un vin fiert!
      La mulți ani!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. hmm, ar trebui să dau din cap și să zic "daaaa!", dar nu a fost așa!
      la mulți ani!

      Ștergere
  8. Calde urari de fericire,
    La multi ani
    si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. deci acolo te-ai ascuns
    la acea cabana...
    imi vine sa dau in plans
    ca n-a fost vin in cana.




    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      excelent!
      cercul se lărgește!
      și geanina versuiește!

      m-am ascuns, dar știi de ce?
      bănuiești, desigur!
      nu am vrut să-mpart cu voi
      și să beau eu, singur!!!

      Ștergere
  10. Un An Nou bun si frumos! Sanatate, bucurie si mult bine sa dea Dumnezeu!

    Cred ca a fost frumos la cabana. Departe de lumea dezlantuita si plina de desertaciuni.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alex, cu mâna pe inimă îți spun că am ales varianta tocmai pentru a fi departe de lumea dezlănțuită!
      Aparenta monotonie a devenit de aur după ce am intrat în ritmul de altădată al lecturilor!
      A fost un regal!
      La mulți ani!

      Ștergere
  11. Deci si tu te ascunzi de lumea dezlantuita :) Zece zile ? Minunat inceput de an ! Iti urez tot binele, Vasile, sa ai un an perfect !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      se mai întâmplă!
      mi-ar plăcea să se întâple și chestia asta cu "an perfect", sau măcar bun! :)
      sper că ai pază bună la grădină, mi-am propus să sar gardul și să fur tot! :)
      an cu roade bogate să ai!

      Ștergere
  12. Inseamna ca o sa urmeze o gramada de articole foarte faine si poate, niste versuri.Altfel decit cele spontane.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La naiba, Alex, am făcut o greșeală în comentariul de mai sus și-mi vine să mor...
      În privința mea te înșeli! Nu am scris niciodată nimic! Cel mult am copiat stilul! Sunt bun de premier! :)

      Ștergere
  13. La multi ani, Bazil! D-aia nu te-am vazut p-acasa, atatea zile! Dupa poza, bag seama ca ai cabana ... industriala.
    AnonIM

    RăspundețiȘtergere