sâmbătă, 24 august 2013

Dincolo de Câmpul Pâinii

Lunca râului Cugir poartă denumirea de Câmpul Pâinii! Superb omagiu adus câmpiei, fie ea și în miniatură! Câmpia - născătoarea de Pâine!
În câmpia cugireană este satul Vinerea, sat ardelenesc tradițional și purtător de tradiții, la rândul său!
Festivalul anual organizat aici a început ieri!
O casă vinereană


Râpa albă

Aici! Aici e locul!!!



 Dincolo de Câmpul Pâinii e Poiana cu Goruni!



20 de comentarii:

  1. Ce frumos vorbeşte şi maestru Uritescu despre satul ăsta în Aşa sunt eu, prost....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am citit a doua carte a Maestrului! Inca sunt fermecat de cele citite!

      Ștergere
  2. Frumoase locuri! Imi aduce aminte de satul bunicii mele!
    Sa ai o duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumoase locuri! Total diferite de meleagurile natale dar nu pot sa nu recunosc frumusetea acestora!
      Multam, la fel!

      Ștergere
  3. Un mini-documentar frumos despre locuri, oameni si traditii.
    Imi plac fotografiile facute la ceas de seara.
    Numai de bine sa ai parte si succes in toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate ma opresc aici, la debutul... mini-documentarului!
      Adevaratele evenimente se intampla sambata si duminica...
      Oh, de s-ar implini 1/1000 din cele dorite... :)
      Sa ne citim sanatosi!

      Ștergere
  4. Imi place din ce in ce mai mult zona din imprejurul tau si daca, ajung la pensie va atirna greu in balanta alegerii locului in care sa ne mutam.
    Si e clar ca trebuie sa fac niste cercetari la Ripa Alba.
    Distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate anul asta am descoperit si "Pastenii" si "Poiana cu goruni"; si mai din pacate e ca in poiana nu pot merge "in plina lupta", ieri si azi...
      Poate la anul!
      Rapa este un urias perete de lut, nu cred ca e bine sa se apropie cineva...
      Duminica placuta sa aveti!

      Ștergere
  5. Era bine daca ne-ai fi anuntat din timp despre acest eveniment, poate reuseam si noi sa mancam un mic, ceva... Poate la anul!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Primesc mustrarea, e meritata!
      Nici eu nu am stiut, si nici eu nu am vazut esentialul, vineri au fost mai mult repetitii; nici bere nu se vindea, standurile erau in curs de amenajare, nenea cu micii NE-A OMORAT, efectiv, nu vindea pentru ca nu avea... cartoane! Am salivat de mi-au iesit ochii pana a venit masina cu servetele, mustar, cartoane si paine, cred ca din Ungaria, ca prea a durat!
      Am luat si bere in final, ca nu se putea fara, si am mancat (prima oara!) curtoshcolaci! Mmmmmmmm!!!!
      Buna dimineata!

      Ștergere
  6. Frumoasa zona!
    O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Faine locuri.
    Te ividiez un picutz..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Faine? aaaaa, ardeleneste, acolo sunt VERO!!!! :)
      Buna dimineata!
      Da, excursia a meritat toti banii!
      Festivalul se deruleaza fara mine, imagineaza-ti grozavie!!! :)

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. A fost!
      A spus-o si luna, care nu a mai rezistat dupa perdeaua de nori si a aplaudat la cer deschis!
      Buna dimineata!

      Ștergere
  9. Frumoase locuri! Te îndeamnă la preumblări îndelungi. Foarte interesantă denumirea: "Câmpul pâinii". N-am mai auzit în alte părţi o asemenea denumire. Cum ştiu unii să preţuiască locul de unde îşi culeg pâinea cea de toate zilele...
    O duminică frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, frumoase!
      Cu Ialomita in suflet si Campul painii in brate - sunt cel mai bogat pamantean!
      Saptamana faina sa ai!

      Ștergere
  10. o duminica faina sa ai, in continuare!

    RăspundețiȘtergere