vineri, 16 august 2013

Dor de... deltă!



17 comentarii:

  1. Trebuie rezolvat acest dor.Pestii trebuie hraniti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am fost un mic Mahomed! Sper ca gluma mea sa nu fie inteleasa gresit de musulmani! Asadar, micul mahomed a zis: daca nu ajung eu in delta, ajunge delta la mine! :)
      Si s-a rezolvat!
      Eeeee, pestii astia deja trebuie medaliati, sunt toti niste Rambo!
      Intr-una din zile am vazut doi flacai bronzati din nastere care tot mestereau ceva pe pod. M-am apropiat, am vazut ca umblau cu pripoane si nailoane si am ras in barba, altceva decat broaste nu putea fi in balta din parc...
      Apoi, intr-o dupa-amiaza am vazut un grup mare, bunici, parinti, copii, gesticuland in jurul lacului! M-am infiltrat si am vazut pesti, unii chiar mari, mancand paine... Mi-a placut muuuult, si atunci am reevaluat comportamentul bronzatilor si am inteles, in sfarsit, circuitul pestilor in natura... :)

      Ștergere
  2. Stii, eu nu am ajuns inca in Delta. Dar mai stii? Parca si mie mi-e dor de ea...;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Uite cum re-re-evaluez Cugirul!
      Amu` am si delta!
      Astept plaja... :)))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Servus!
      Nuuu, nu am evitat raspunsul, am vrut sa rezolv cazul! :)
      nu am descoperit faptasul! :))

      Ștergere
  4. :)) Simpatici pestisori.Salutãri de departe.:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ups! Ma simt de parca as fi Vasco da Gama cu ocheanul in mana: SOLIDASTER! (asta inseamna pamant, tinta, popas, etc, nu?)... :)
      Salutari de aproape!

      Ștergere
  5. Am stat si m-am holbat la pesti, ignorand intrebarea: pestii mananca biscuiti?! Si i-am inteles pe cei care afirma ca un acvariu plin cu pesti ii linisteste (pe unii ii linisteste si un acvariu gol :)) ) E linistitor, si m-au trimis la somn, pestisorii! sopteau ca somnul e sef acolo. :)
    Week-end minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, pestii mananca biscuiti!
      Daca dai volumul la max ii auzi barfind: iote la asta, ne-a adus biscuiti simpli, n-are bani de napolitane cu cacao... :)
      Cu somnul ai nimerit-o! Daca as lasa si partea a doua a filmuletului s-ar fi auzit sforaitul... pestilor! :))
      HWW!

      Ștergere
  6. Servus!
    De ce schimb?
    Daca o sa imi placa blogul tau, il "derulez" urgent, indiferent ca ma ai in atentie sau nu!
    In rest, liber la frunzarit orice poza iti place!
    Multam de vizita si semn!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce mancaciosi! :)
    Sa ai un week-end minunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. :))...nu sunt pretentiosi...se multumesc si cu paine !!!
    da' un vermisor ? :)
    Am auzit cocosiii la Cugir!!! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      aaaa, nu-i invat cu specialitati sa nu isi ia nasul la purtare!
      daca or sa vrea apoi pizza bolonesa ori McDonald`s direct de la sursa???
      ai auzit cocosii?
      ia sa vedem (aaaa, "ia sa auzim"!!!) ce se intampla miercuri, peste doua zile! :)
      multam de vizita, onorat!

      Ștergere