joi, 10 octombrie 2013

Prin vecini

Teritorii megieșe, vizitate de "comando grădi".
Traseu de luptă:
1 - Binținți.


Comando grădi

Cheia de la poarta... verde?





Un actor grabit...








Caietul cu amintiri!

Avionul "Vlaicu 1"

Avionul "Vlaicu 2"

Avionul Vlaicu 3


O poză pentru femei
Cu cei patru corifei!




2 - Șibot. Monumentul de care vorbește Uritescu în cartea sa.
Gară europeană!




Însemnele regatului Ungariei




3 - Balomir.



 






 Popas la marginea Cugirului.

Un șantier unde nu lucrează niciun cugirean
(informație "pe surse"!)




15 comentarii:

  1. Multumesc pentru imaginile "de muzeu", cu privire la Aurel Vlaicu. :)
    Moara imi aminteste de vremea cand stateam la coada, cu sacii de grau, sa luam faina! Mi-e groaza de faina pe care o gasim azi in magazine! :(
    Pisoiul incordat de atentie nu mi-a scapat privirii si nici micul actor grabit! :) Mereu, cand ii vad in mijlocul drumului, ii deplasez intr-o zona ferita de talpile oamenilor si tare ma intristez cand vad cate unul strivit! Geniala ideea de a fotografia melcul! :)
    Noapte linistita sa ai si ziua minunata sa iti fie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu ai fost cu sacii la moară?
      Nu vreau să fiu nepoliticos dar sigur nu e vis??? :)

      Ștergere
  2. Si pe acolo, alt mosntru! E plina zona de fiare, dom'le!
    Admirabil domnul Nicolae Moraru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, admirabil! Sociabil, politicos, atent!
      Păi de-aia nu vizitează lumea Cugirul, de frica fiarelor! :))

      Ștergere
  3. peste o luna se împlinesc 131 de ani de la nasterea marelui geniu. Frumos articol! minunata plimbarea ta! multumim pentru invitatia de a va însoti ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu mulțumesc pentru vizita făcută în muzeul virtual!
      O zi bună îți doresc!

      Ștergere
  4. Frumos articol! Și plimbarea cred că a fost tare frumoasă. Sunt atâtea lucruri și locuri interesante în țara asta și chiar merită să fie vizitate și popularizate mai mult. Câți dintre elevii de azi mai știu că Aurel Vlaicu s-a născut la Binținți? Extrem de puțini. Nici nu știu cât se mai învață a școală despre acest strălucit inventator român. Și e păcat că nu mai știm să ne prețuim oamenii de valoare.
    Foarte interesant muzeul memorial.
    Numai bine și încă o dată felicitări! :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru excursie! Pentru citeva momente, am calatorit departe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, doamna Marga!
      Poate mergem împreună data viitoare, "caietul de amintiri" și "valea Cugirului"! Sunt sigur că domnul Valentin ar fi disecat toate mașinăriile astea!

      Ștergere
  6. De comă mâța aia extraterestră! :D
    Iar melcul face toți banii.
    În rest, fierotenii, ustensile... nu pricep nimic din ele, dar pun pariu că ați stat și le-ați studiat pe fiecare în parte. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. ce mult mergeti voi! eu am fugit 100 de m dupa caine marti si am o febra musculara de nu ma mai pot misca....:)))
    zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am obosit de cat am umblat cu voi! Dar imi trece, sigur.
    Cand aud de Sibot, imi revin in minte doua chestii:
    1-copila fiind, aveam vecini din Sibot ajunsi profesori in Vale si uneori ma duceau si pe mine "la tara"
    2-eram opriti cu masina condusa de altcineva la intersectia drumului european cu drumul spre Sibot, iar sotul meu a pus piciorul jos, moment in care soferul a plecat de pe loc. Un picior calcat si multa distractie!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Tot inapoiati am ramas! Pai macina cu moara din 1937? Asta n-a-nvatat nimic de la guvernantii nostri democrati, degeaba se chinuie bietii guvernantiu sa ne-nvete. Acuma, in democratie, orice chestie trebuie schimbata de 3 ori pe an. Ca legile si Ordonantele de Guvern. Cum Dumnezeu sa tii o moara din 1937? Pai aia o macinat si-n comunism, trebe data pe mana CNA-ului si pusa la zid ca le-o facut faina la criminalii aia de comunisti.
    Sa nu te mai duci in vizita la moara aia, ca cine stie ce-ti face! Tulai Doamne, ar trebui sa-i chemam pe americani sa ne salveze de moara asta! N-am zis bine? Si musai sa spuna la UE madam Macovei si cu Eba, ca nu putem lasa lucrurile asa.

    RăspundețiȘtergere