marți, 17 aprilie 2012

Bună dimineaţa!


DIMINEAŢA

Vreau sã descopãr lumea, niciodatã
n-am crezut, cum spun poeţii, cã-i frumoasã.
Însã astãzi, cu luminã pieptãnatã,
dimineaţa mi-a intrat în casã.

Fumegam de somn, când am simţit

paşii cuiva lângã perete -
ea dansa cu trupul arcuit
sub priviri mirate de portrete.

Cu picioarele goale ea pãşea,

în oglindã rãsuna cristalul,
dimineaţa strãmutase balul
fetelor-lumini în casa mea.

Şi privind, eu mã gândeam: e bine

sã fii tânãr când afarã-i soare.
Zi frumoasã, îţi voi pune legãtoare
dupã gât şi-o sã te iau cu mine.


Magda Isanos

7 comentarii:

  1. e frumos sa fii dar mai ales daca esti si bucurie pentru altcineva atunci da...diminetile sunt cu adevarat minunat de frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. bună dimineaşa! Azi-noapte a tunat şi a fulgerat! Azi e o zi "cenuşie" afară! Saluturile sunt fâşii de lumină care întorc privirile de la banaliatatea zilei la speranţă...

      Ștergere
  3. Apreciez interferenta cuvant-sunet-imagine...toate vad ca-ti sunt dragi si incerci sa le impletesti sugestiv in articolele postate!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere