Enciclopedia Dacica

luni, 2 aprilie 2012

Luni...seara!

Roz...

Suav...


Cine dintre noi

Când pleci
Nu ştiu care dintre noi doi a plecat,
Când întind mana
Nu ştiu dacă nu mă caut
Pe mine,
Când îţi spun: te iubesc,
Nu ştiu dacă nu mie îmi spun
Şi mi se face ruşine.
Odinioară
Ştiam cum arăţi,
Erai
Nespus de înalt şi de subţire,
Ştiam de unde-ncepi
Şi unde mă sfârşesc,
Îţi găseam uşor
Buzele, gâtul,
Clavicula dulce,
Umărul copilăresc.
De mult, îmi amintesc,
Eram doi,
Ţin minte cum ne ţineam de mâna...
Cine-a fost înfrânt dintre noi?
Cine-a putut să ramână?
Singurul trup este al tău
Sau al meu?
Şi mi-e atât de dor
De cine?
Numai tăcând,
Cu ochii-nchişi, cu dinţii strânşi,
Mai pot să te distrug
Cu greu
În mine.


Ana Blandiana

6 comentarii:

  1. Ana Blandiana e verisoara mamei mele....Nepoata bunici mele Coman,si fam bunicii Simzian...

    RăspundețiȘtergere
  2. florile sunt ale toamnei dar poezia este minunata....

    RăspundețiȘtergere
  3. Gand la gand cu bucurie...poetica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mă bucur că ai sensibilitatea "în familie", se vede şi pe blogul tău!

    RăspundețiȘtergere