marți, 24 ianuarie 2012

Un raspuns

AntimasJan 23, 2012 12:16 AM
As vrea sa citesc rezultatul gandirii titularului blogului si mai putin lucrarile altora. Astept.

  Uf! Complicat! E mai usor de demonstrat. "Gandirea" mea, rezultatul visarilor copilariei, discutiilor cu colegii si frecusurilor celor in drept, pudrata cu lecturi, a rodit ceea ce sunt acum: nimic! Sunt o nulitate din punct de vedere al societatii, sunt un exemplu de nereusita in viata personala, familiala, etc, etc! Si este corect ceea ce spun! Dar nu este rusinos! Nu suntem toti presedinti, academicieni, vedete! Nici parintii mei nu au fost mai sus de normalitate, nici eu nu ies din multime. 
  Am spus-o si la re-intalnirea cu colegii. Din "Rosia Montana" care a intrat pe portile scolii a iesit aurul, adica ei, si zgura, adica eu. Asadar, nimic anormal.
  Din pacate, nu exista un rod al gandirii mele, cu care sa pot sustine dialogul.
  Dar asta nu ma impiedica sa ascult muzica, sa citesc poezie, sa privesc peisajele.
  Ma bucur ca un copil cand intalnesc ceva frumos, lucrare de arta, melodie, text, cugetari ale spiritelor neadormite. Si nu ma lasa inima sa ma bucur in taina, ferit de ochii lumii, ci zambesc, fericit, si spun: "Iata ce am gasit"! Si ofer mai departe, adica afisez!

Imaginea este luata de pe net. Cam asta vreau sa fie aici. Discutii si imaginatii.

2 comentarii:

  1. Buna dimineata si bine v-am gasit! Servesc o gura din cafeaua ce ma imbie cu a sa aroma ispititoare si gustul ei ma face sa ma simt bine.Mi-e bine aici!De ce_? Pentru ca am gasit un suflet asemanator mie.Nu, nu despre suflet pereche vorbesc, fie vorba intre noi prea mare tam-tam pe aceasta tema, a sufletelor pereche.Revenind la asemanare, da,mi-e bine pentru ca simt dincolo de cuvinte omul pur, sincer, fara fite, simt omul care stie sa-si exprime regretul in maniera proprie, dandu-i forma unei treceri in revista, dupa care ramane doar el si constiinta sa.De aceasta asemanare vorbesc.. deci, mi-e bine! O zi senina, pe cat posibil!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! Bun venit! O ciocolata fierbinte? Imediat!

    E cam mult spus "omul pur", cred ca va ganditi la normalitate. Adica "fara costum de scena". Desi nu pot prezenta chiar totul, logic, dar in niciun caz nu vreau sa prezint un portret "comercial", gen "sensibil, romantic, dragalas, macho, bogat, destept", etc...

    Daca ar fi sa caut un singur "tablou" care sa ma reprezinte, as alege fara ezitare clipul "Seeman", melodia atat de hulitilor Rammstein. As traduce asa: o barca, chiar si esuata, dar o barca... Nu mai continui, ca pare a-mi prezenta CV-ul si nu e cazul.

    Asa este, este un regret. Stau cu privirea inainte, desi parca vad numai pamantul de sub talpi, zambesc, desi in spatele buzelor e un gust amar, incerc sa ma mentin in curentul normalitatii.

    Multumesc de urare si vizita, va doresc un sfarsit de saptamana linistit!

    RăspundețiȘtergere