luni, 9 iulie 2012

Mulţumesc!






9 comentarii:

  1. Foarte frumos, e bine ca sunt persoane din jurul dvs care sa va aprecieze, asta inseamna ca nu sunteti singur :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos gestul, lui BD, laudabil! De fapt, al amandurora!
    Sunt de absolut de acord cu, BD, cuvintele dumneavoastra, Vasile Dumitru, si pentru mine, cantaresc mult!
    Va multumesc mult.
    O noapte linistita va doresc, cu mult drag! :)

    ( tare draguta pisica din sidebar, m-am jucat putin cu ea si putin s-a miorcait... dar, este simpatica foc! )

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna dimineata, tuturora!
    As fi vrut sa nu comentez nimic, sa nu arat ca am inima rotunda de bucuria "stelei de argint"!
    Am cutreierat multe bloguri si am cules ceea ce mi s-a parut frumos! BD m-a impresionat prin echilibrul dintre tineretea si jovialitatea zborului de fluture si intelepciunea gandurilor, lucru rar intalnit!
    Respect si admiratie pentru ea, pentru parintii ei, profesorii si prietenii care au bucuria de a o avea in preajma!
    Daca de multe ori am zambit parinteste la postarile ei, zicand in gand "un copil frumos", la postarea "de ziua lor" (a barbatilor, nu ma intrebati cand a fost... )a depasit in atitudine tot ce am intalnit pana acum in viata! Suna bombastic? Da, suna, poate si este, poate ca rezonez pentru ca si eu (si noi, toti) inca mai suntem copii in suflet, inca visam "povesti cu pajuri si cu zmei"...
    Multumesc, BD!

    Pentru Stefania: "pandhora", pisicuta din dreapta, e "furata" de pe blogul Pandhorei si de aceeqa i-am pastrat numele, sa fie clar ca nu e "gaselnita" mea! Desi sunt "barbat de Cugir" imi plac si lucrurile gingase, frumoase, calde, apropiate...

    O zi buna sa aveti, sa avem!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iaca....,se mai intimpla si ceva deosebit!Sa ai numai ginduri bune si impliniri!In fiecare zi..., ma rog sa fie "liniste si pace pe acest pamint" O zi deosebita!

    RăspundețiȘtergere