marți, 14 februarie 2012

Mihai scrie...

Sonet
Fântânile de gânduri nesecate
îmi clocotesc necontenit în minte
țâșnind în arteziene de cuvinte
ce-mi tulbură ideile plecate.


Am adormit târziu, spre dimineață,
tu vii în vis pe umeri cu-n ulcior
și-mi verși în suflet apă de izvor
să nu mai uit că sunt încă în viață.

M-orbește-a ta lumină ca un soare,
te strâng în pleoapele care se zbat,
mă zvinți de somn scăldându-mă-ntr-o boare

ce-i doar a ta, o recunosc de-ndat…
De nu mi-ai fi atât de primitoare
eu aș rămâne pururea plecat.
 Mihai Ciupercescu


4 comentarii:

  1. Mi-am facut pagina de curand, prima data cand ai intrebat nu aveam. Cred ca se vede asta pe cont, nu stiu, inca nu stiu sa postez acolo nimic. Bine ca pot "transfera" link de aici.

    Am numele meu, Vasile Dumitru. Am vazut ca sunt mai multi. Totusi "elementul" Cugir e numai al meu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că mai curând ne cauţi tu pe noi - eu am ameţit de câţi tizi ai !!!!
    Şi lasă! te învăţăm noi cum să postezi e simplu !!! :)) Primul pas e mai greu restul e patinaj artistic!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. An outstanding share! I've just forwarded this onto a coworker who has been conducting a little homework on this. And he actually bought me breakfast due to the fact that I found it for him... lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!! But yeah, thanks for spending the time to discuss this issue here on your blog.

    Have a look at my web page: dog biscuit

    RăspundețiȘtergere