duminică, 26 februarie 2012

De vorba... cu orasul


E duminica. Astazi are loc evenimentul cel mai important: targul. La "piata mare" se aduna comerciantii locali si oameni din imprejurimi, expunandu-si marfurile. Asadar, la drum.

Prima intalnire:

Putin mai departe ma napadesc nostalgiile... Delta a fost locul unde am trait literalmente infratit cu natura! Of, amintirile...

Parca as fi Calistrat Hogas in muntii... Cugirului. Acum beneficiez de informatii afisate si nu aflate la ceas de seara, cand apa fierbe in ceaunul suspendat deasupra focului, in asteptarea malaiului...

Asa arata drumul spre cetate! Dupa ce va canta cucul, o sa merg si acolo.

Ei bine, iata o imagine extraordinara! Muntii Apuseni, mai exact Muntii Metaliferi!

In imaginea asta as vrea sa vedeti... muscata din fereastra! O trimitere peste timp, la casa parinteasca...

Valea raului, printre ultimii soldati ai Muntilor Sureanu... Raul vi-l imaginati, o sa apara si el.

Monografia orasului:

Si "Piata Mare"!

Iata se "ghioceii"...

Cea mai interesanta zona... Din pacate, nimic local!

Nu am vazut niciun "marginean", doar "semne" ca sunt pe aici!


Iata-i! Iata-o!


Raul Mare





Back in town. Spuneam candva ca am crezut ca aici sunt caini cu covrigi in coada. Am gresit doar partea cainelui!


Dom`le, mare om, mare caracter!

2 comentarii:

  1. ce poveste faina in iamgini...imi palce Cugirul...dupa cate vad este un orasel linistit :)
    imi plac caii...
    in Piata Mare cred ca poti gasi chiar si ce nu te astepti :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Finit coronat opus"!
    Aia e! Gasesti exact ce nu cauti si nu iti trebuie!

    RăspundețiȘtergere