miercuri, 8 februarie 2012

Barbatul...


 Adica eu. Am spus de mai multe ori: barbatul e lenes! Da, despre mine e vorba! De ce sa muncesc eu? Ma uit prin bloguri si ce e frumos... pac, la mine pe blog! Cu poze cu tot!
De aici am luat: http://reflectiideviatasiiubire.blogspot.com/2012/02/acolo-unde-cred-ca-esti.html


Acolo unde cred ca esti...


Acolo unde cred ca esti
Nici trenurile nu strabat
Acolo ca de sticla par
Padurile de brad brumat.

Tot mai departe simti si taci
Adaugat la rest mereu
Si nu mai pot inainta
Decat pierzandu-ma si eu.

Cum ninge, alb e orice drum
Si alb respira-ntregul timp
Nici nu te-as recunoaste-acum
Desperecheat si fara nimb.

Mi-e mila si sa-mi amintesc
Dar nici sa uit nu ma indur
Cata parere-i in destin
Cata greseala-i imprejur.

Cu degete de frig adun
Ca sub un sal inzapezind
Sufletul nostru inca bun
Miscarea lui catre argint.

Cum ninge, nu s-ar mai opri
Si fi-vor brazii ingraditi
Acolo unde cred ca esti
Printre barbari meteoriti.

In fiecare an astept
Sa ninga, sa te pot vedea
Daca privesti, daca asculti
Daca mai intelegi ceva.


Constanta Buzea

3 comentarii: