miercuri, 18 septembrie 2013

Ani de liceu

Pentru inscrieri in noul an scolar accesati linkul!








22 de comentarii:

  1. "Ani de liceu" ! La mine au trecut 50+ de atunci.
    Să ai o zi liniștită și faină !

    RăspundețiȘtergere
  2. "Ani de liceu,
    Cu emotii la romana,
    Scumpii ani de liceu,
    Cand la mate dai de greu,
    Ani de liceu,
    Cand tii soarele in mana
    Si te crezi legendar Prometeu..."
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumooooooos! Ce lupta era în oras ca tabloul de absolvire sa apara expus in cea mai importanta vitrina! :)) Tabloul clasei mele, zace undeva in podul colegei care locuieste cel mai aproape de liceu :)) Prafuit de cateva decenii...
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, mi-au placut foarte mult!
      pacat ca nu le am si pe cele din liceul meu...
      seara frumoasa sa ai!

      Ștergere
  4. Am revenit şi am văzut că am greşit presupunerile de data trecută. Acum am date clare. Am aflat liceul şi anul absolvirii. Încet-încet, le descopăr pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      adica am dosar?
      si trebuie si sa declar ce am facut in ultimii 5 ani?
      abia astept sa imi vad biografia scrisa de dvs! :)

      Ștergere
  5. Amintiri.Pentru unii placute,pentru altii rascolitoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Valeu! - eu nu am avut tablou de absolvire.
    Se vede treaba ca liceenii postdecembristi is mai faliti...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce tablouri frumoase! Cel putin a treia poza de sus in jos ma face sa imi doresc si mai mult sa fi prins si eu macar un an doi de liceu asa:D.

    Am reusit sa bifez vreo doua trimestre ca pionier doar, dar am amintiri frumoase si bogate din primii anu de scoala si din fericire am prins o generatie faina si colective bune. Nu ma plang. ;)

    Ahhh ce dor m-a cuprins de scoala. Dar nu de ce e acum ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. jos palaria in fata celui ce a conceput designul acelui panou!
      buna dimineata!

      Ștergere
  8. Ce frumoase tablouri de promoţie. Ce amintiri frumoase, peste ani şi ani... Câtă strădanie pentru ca fiecare tablou să fie ceva cu totul unic şi deosebit. Iar pentru generaţiile mai mici, câtă admiraţie la vederea tablourilor vechilor generaţii....
    M-a cuprins aşa o nostalgie....
    Numai bine! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am petrecut multe minute admirand panourile...
      bineinteles ca si privirile mele interioare erau umbrite de nostalgie...
      Buna dimineata!

      Ștergere
  9. Amintiri frumoase! :)
    Desi mi-a placut scoala ca la magar fuga am amintiri minunate! Unde - si cu cine? - mai puteam face toate acele minunate nebunii?! Dar poze n-am! Nu apar pe vreun tablou!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inseamna ca ai fost un copil rau daca te pedepseau prin stergerea din poze! :))
      buna dimineata!

      Ștergere
  10. N-am avut nici eu asa ceva dar am vazut pe peretii liceului :)
    Cred ca era o chestie draguta :)
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere