sâmbătă, 28 septembrie 2013

Gramofon



11 comentarii:

  1. Bună Vasile!
    Îmi place melodia!
    Un weekend frumos îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. 'Neata, om bun.
    Azi am doar o carcoteala: nu pot intelege deloc cum poti fi "langa" cineva care nu e. Deci, normal, daca birjarul s-a dus, nu sunt 2 locuri pe capra? Nu era mai simplu sa ii spuna clar iubitei ca nu vrea sa o ia cu el tura asta, ca sa nu care el gramofonul? Si o mai si indeamna sa se sacrifice si sa ii cedeze lui locul!
    Nzzzz...
    Dar melodia e faina, merge cu soarele asta care abia isi mijeste ochii spre mine.
    O zi frumoasa ca sufletul tau iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      Buna dimineata!
      E simplu, iti recomand meditatii la Roberta! Cum care? Asa, asa, aia! :))
      Birjarul s-a dus sa iau tiutiun! Da` chiar esti carcotasa! :)
      Si vezi ca in manualul de folosire a trasurii scrie ca "pe locul acela doar un vis incape"! E, aici e-aici, ca zicem "esti visul meu" da` pan` la capra!!! :)
      Aici imi declar solidaritatea de breasla! Breasla masculina! Si eu sunt politicos, de cate ori vad caini pe strada las doamnele sa treaca intai! :)))
      Da, melodia este o minunatie!
      Soare-n cale!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. :)
      Am tras cu ochiul la zugrav, unu` Sabin, moldovean pripasit printre stele!
      Pai asa se face cand tre` sa intre Gheo` cu Lili in brate, peste prag, nu???

      Ștergere
  4. Frumoasa muzica.Pe vremea aia nu ne gandeam la "postalionul plin cu vise ascunse". o seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi -au placut versurile....
    Si parca as mai citi dar e atat de rece....

    RăspundețiȘtergere