vineri, 27 septembrie 2013

Viata







12 comentarii:

  1. Bună dimineața! Fiind vineri, se cuvin rânduiți mugurii tineri. Frumoasă poezie!
    Și totuși, cum așteaptă oamenii sâmbăta și duminca...nu-i așa?! Spor în toate îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, frumoasa poezie... Cata condensare... Cum zboara vremea, cand te uiti inapoi...
      Nu e o poezie care sa dea tonul zilei sau week-endului,e asa, ca o rugaciune, ca un memento mori...
      In rest, soare sa dea domnul in week-end!
      Toate cele bune si voua!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu le-am gasit pe nicaieri in format text asa ca am facut si eu ce am putut, fara efort! Sau cu efort minim!
      Cu placere!
      Daca as putea, as lipi pe stalpi poezii...

      Ștergere
  3. Accepti si carcotasi, om bun?
    Ca asta e doar o saptamana. Cum sa iti incepi "viata" luni, o termini duminica si dupa aia ii lasi pe altii?
    Si urmasii ii crestem doar de sambata pana duminica dupa slujba? Pai in rest ce facem?
    Mnoooaaaaa, vorbele astea intelepte nu's de mine. Zau daca inteleg unele poezii si fiorul creatiei ce a insufletit randurile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooooo, daaaaa!
      Pai eu sunt cel mai cel! Si cred ca as muri de n-as carcoti! :)))
      Paaaaiiii... este si asta o viata, nu? Daca nu ma insel, efemeridele traiesc o zi si tot se bucura de viata! :)
      In rest? La pescuit guvizi, cat mai e cald! :)
      Lasa ca tu ai maini de aur, unii creeaza frumuseti din vorbe, tu din diverse...
      Fiecare cu ale lui, nu?
      Bucuros de vizita!

      Ștergere
  4. Da,o poezie frumoasa si mai pe intelesul meu. Toate bune!

    RăspundețiȘtergere