sâmbătă, 21 septembrie 2013

Toamna noastră

Toamna, ora 9 dimineaţa!
La ora 10 se deschide oficial "Toamna cugireană", aşa că mă grăbesc să prind loc în faţă!






În faţa primăriei, ploaie de maşini 4x4!


Linişte, începe!

 Se dă startul competiţiei off-roads...


Două şoferiţe!!!
 Expoziţii, expoziţii...







 Se pregăteşte lansarea de carte!
 Colegul nostru din "Caietul de amintiri"!
                                      







    


 Domnul primar.
 Acestea au fost expoziţiile din interior. Staţi, nu plecaţi, sunt standuri şi afară!
Uuups, o mireasă!







 Hello, doamna Marga!











Gata! După amiază - muzică populară aşa că pregătiţi-vă de gioc!

15 comentarii:

  1. Frumoase imaginile expuse, da' puteai sa pui si tu un "Avertisment: Contine poze cu haleala si beutura!". Ca mai suntem si d-astia suferinzi, care, cand vedem ce n-avem voie ... suferim dublu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      daca pe hartie creeaza "turbulente", dar cu nasul in ele cum a fost? Vai viata mea cat am inghitit in sec... :)

      Ștergere
    2. înainte de a adormi, mi-au venit în minte pozele astea.
      e ca la mall, doar că produsele au parfum de toamnă.
      dacă vreunul din cei cu standuri ar fi zis ia poftiţi, fraţilor, e gratis, că vara a fost bogată, era ok.
      aşa, tot comerţ se cheamă.

      Ștergere
    3. avem si noi doua supermarketuri dar nu m-am dus, pentru o paine la trei zile si o cutie cu margarina imi e suficient magazinul de la blocul vecin! am remarcat la targurile duminicale unde vin aceeasi comercianti de fiecare zi ca preturile nu difera ori sunt usooor ajustate... in sus! fara sa fiu atent la detalii cred ca este aceeasi situatie si aici, la targul-targurilor!
      ieri era prea frig pentru bere si ori n-am gasit eu ori nu a fost nimeni cu niscai vinisor fiert ori o palincuta, acolo...
      ma risc si azi! :)

      Ștergere
  2. Ce toamna bogata la Cugir ! Multi mestesugari,artisti si nuntasi.Daca primarul e la fel de harnic,dupa cum arata sunteti salvati.Am vazut de cateva ori pozele,sunt bune.Si acolo sunt cladiri cate te fac sa suferi cand le vezi.Asta n-am s-o inteleg niciodata.Mie imi place toamna cu ale ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toamna este cu adevarat bogata dar si pentru ca zona e bogata in de toate iar oamenii sunt harnici!
      Cladirile sunt revendicate, nu se poate atinge nimeni de ele, din pacate!
      Multumesc pentru aprecierea fotografiilor!
      Duminica placuta sa aveti!

      Ștergere
  3. Chanel a ajuns la 2013? teribil ce trece timpul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma mir ca a ajuns in Cugir! Vorbeam cu reprezentatntul standului (m-am oprit pentru ca acum un an nu vazusem aceasta expozitie si mi-a zis ca desi functioneaza de 10 ani nu au iesit niciodata in public!) despre inmultirea firmelor specializate (armament, lentile de sticla, piese auto) si mi-a spus ca nu e localnic dar orasul are cea mai mare densitate de meseriasi si trebuie profitat de ei, urmatorul val nu prea mai exista!
      Din pacate dopurile nu aveau si miros de Chanel! :)

      Ștergere
    2. :) ştiu ei nemţii de ce vă caută.

      Ștergere
    3. stii ce tablou imi sare in fata ochilor?
      un om tragand de un magar!
      omul trage cu amandoua mainile si magarul se tine tare, lasat pe picioarele din spate...
      omul e neamtul! :))

      Ștergere
  4. Foarte frumos, atat de multe lucruri facute cu suflet. Chiar daca exista si un interes financiar, fara pasiune, mestesugurile nu s-ar putea perpetua. Astfel de evenimente/ targuri, ce antreneaza atat de multe arte sunt binevenite oriunde si oricand. Cu atat mai mult in acel decor care parc ate imbie sa iti deschizi sufletul. Nu am fost niciodata in Cugir, dar am fost in judetul Alba, in zona Albac, Abrud, Rosia Montana, si desi timpul petrecut acolo a fost scurt, locurile mi-au ramas in suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna dimineata!
      Multumesc pentru vizita si comentariu.
      Intr-adevar, multe lucruri frumoase. Unele exceptionale.
      Am sarit (voit) peste expozitia (nelipsita din viata cugireana) de arme, (ne)motivat de mesajul negativ transmis, pentru ca sunt aceleasi arme an de an si pentru ca procentul "uman" pe lantul de fabricatie fiind infim...
      Rosia Montana este o zona mirifica, oraselul e un fel de macheta miniaturizata ce ar trebui pastrata in tezaurul mondial iar casele parasite reprezinta un fel de memento mori ce poate fi fotografiat!
      Buna dimineata!

      Ștergere
    2. :) se taie "fiind" si se scrie "este"!
      am circumstante atenuante, abia am inceput scoala! :)

      Ștergere
  5. Daaa! Mi-au retinut atentia cu foarte multa atentie! :) bijuteriile, hainele din in si canepa - consider superbe modelele! - opincile si braurile! Si pentru ca e aproape dimineata si am vazut si ceva bunataturi de mancat voi merge aici, la doi pasi, sa mananc ceva... Ufff... :)
    Foarte frumos!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E încă noapte în Olimp
      şi zeii sunt înfometaţi!
      să staţi în casă ăst răstimp
      dacă nu vreţi să fiţi vânaţi! :)

      Buna dimineata, de dupa perdea, cu ochii roata! sa ies, sa nu ies din casa? te-ai intors? :)))

      Ștergere