luni, 23 septembrie 2013

Pacea lumii mele


Stefan Romeo Ghioc




10 comentarii:

  1. lumea mea e cea mai frumoasa lume din lume, nu? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ntz-ntz-ntz, laudarosi mai sunt italienii, doamneeee...
      ce fel de lume frumoasa e aia a ta, fara pungi pe strada, fara caini maidanezi, fara betivi, fara manele?
      uite-aici, in lumea mea, culori si arome... mmmmmm....

      Ștergere
  2. O lume mult mai speciala.Eu nu pot sa fac parte din ea.Eu am lumea mea,mai comuna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare are lumea proprie, si fiecaruia i se pare cealalta parte "speciala"! Si fiecare e bogat si fericit in propria lume...

      Ștergere
  3. Minunata muzica, multumiri!
    Cred ca la un moment dat (sau de la un moment dat), toti avem o zana, altfel nu se poate! Sau un zan...
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!
      Exceptiile sunt poetii/poetele, care traiesc permanent cu asemenea fiinte minunate in gand!
      In sfarsit, cineva recunoaste existenta zânilor!!!! in sfarsit!!!
      Buna dimineata!

      Ștergere
  4. In lumea mea, razboiul se poate ivi oriunde, sub orice aparenta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu siguranta nu comentezi tu...
      este prima data cand te apropii de latura violenta a existentei!

      Ștergere
  5. Buna dimineata!
    Pacea lumii mele este, cel mai adesea, netulburata. Vremuri vin, vremuri trec si ma duc cu ele. :) Mai un PC cu mofturi, mai un nu-stiu-ce nu-stiu-cum dar se duc... Ce fain ar fi sa fie asa simplu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai uitat cateii, tramvaiul, sefua/ul, instalatorul, salonul de spa, poseta noua a colegei...
      Eu cred ca viata unei femei e un taifum permanent! :)
      Sa fii tu exceptia???

      Ștergere