duminică, 8 septembrie 2013

No name, no face, no number



16 comentarii:

  1. Si m-ai lasat asa cu semnele astea de intrebare!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      am vazut imaginea intoarsa din sticla meselor si am zis sa incerc si eu o participare la Sorin, la reflexii...
      apoi am incercat sa fur chipuri, "a la geanina"... :)
      si m-am oprit la "maidanezul de centru"...
      :)

      Ștergere
    2. domnul cu galben nu a platit nota...:)
      cine fura chipuri! eu imi insusesc doar o clipa dintr-un chip...:P

      Ștergere
    3. o fi patronul! :)
      pai da, dar ai atatea "clipe" ca se poate reconstitui armata aia chinezeasca, ingropata! :))

      Ștergere
  2. Interesant,totul se face intr-un ritm de dans.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce debarasator discret și colorat apare în filmulețul tău! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. La cum vad eu aici ( la lucru), adica un patrat alb pe fondul bej al blogului e clar ca e no name,no face, no number.
    Sper sa vad acasa.
    Sa-ti fie bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      asa-ti trebuie, adica la job se lucra nu se uita la filme! :))

      Ștergere
  5. Ce atmosfera domnule! Mai ca ma roade invidia ca eu muncesc si ei stau la cafele si alea, alea. Iar pustiul... La cate "cumparaturi" a facut intr-un timp record (are spirit de observatie, nu gluma!), cred ca a fost chef de chef seara! Bietul de el... Sau bietii de noi?
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) lasa, cafeluta, toate la randul lor...
      nici sa nu te gandesti unde vor fi cei de la mese cand tu vei sorbi silva neagra in linistea pensiei!!!

      da, corect, cred ca si vai de noi, nu numai de el!

      in ciuda previziunilor (MARTI!!!), pana acum a fost bine! :)
      buna dimineata, bineinteles! :)

      Ștergere