sâmbătă, 21 septembrie 2013

TIMPUL



9 comentarii:

  1. Dute sa vorbesti cu ploaia. Sa nu uiti de umbrela in caz ca nu vrea sa se opreasca....:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar m-am dus, si fara umbrela, sa pot gesticula! Nu stiu limba ploii dar gesticulez universal! :)
      A plouat inclusiv dupa amiaza!
      Sa ploua, asa erau toamnele de altadata, noroaie, noroaie, noroaie! :)
      Buna dimineata!

      Ștergere
  2. Azi am auzit în treacăt pe cineva spunând: abia aștept să vină vara! Da, toți așteptăm, dar vara viitoare va mai fi trecut un an. O seară calmă și caldă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate trebuia să specific faptul că mă refeream chiar la timpul ăsta care fuge repede.

      Ștergere
    2. Dreptate ai! Primaverile sunt explozii de culori, verile sunt pentru hoinarit prin lume dar toamna este expozitia anului, toate culorile si gusturile se aduna pentru a-si lua "la revedere" de la noi...
      De iarna nu zic, nu imi place sub nicio forma! :)
      Buna dimineata!

      Ștergere
  3. "La aceasta ora ploua izolat...
    La aceasta ora totu-i relativ"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La aceasta ora nici n-am tras perdeaua
      Oasele imi spun ca timpu-i mohorat
      Savurez in tihna blogul si cafeaua...
      Relativul este, totsi, mai placut!

      Buna dimineata!

      Ștergere
  4. Buna dimineata!
    La aceasta ora aici ploua cu simt de raspundere! :) Mai e si frig! Dar apare el, Soarele!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)
    rearanjez:
    "la aceasta ora
    ploua, si-i racoare!
    e si frig! stiu insa
    c-o sa fie soare!"

    Buna dimineata! O sa fie, la vara... adica peste un an ce va fi trecut, dupa cum bine obseva Carmen!
    Buna dimineata!
    S-a mutat Brasovul in India de e dimineata la ora 2???

    RăspundețiȘtergere