miercuri, 18 septembrie 2013

Cuvinte-n veșminte


Autor: Stefan Romeo Ghioc



14 comentarii:

  1. O poezie mai accesibila mie.Imi place metafora din titlu.Muzica perfect armonizata .(O parere pur personala.)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru vizita!
    Evident este si parerea mea! Adica postez ceea ce imi place! Ma bucur daca place si altora!
    Am mai spus despre mine ca am comportament de cotofana, adun tot ce e stralucitor; spre deosebire de ea nu ascund in cuib ci arat!
    Seara frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Compoziția mare cu acel copac superb! Îmi place!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    Pai daca vreau ochi albastri folosesc apa din fantana?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa, dar e un procedeu special, se iau cateva picaturi de apa din fantana si se pun pe pleoape dar numai in ziua de 28 august, orele 13, si trebuie sa fie intr-n parc aglomerat, in tinuta eveiana... trebuie sa stai intr-un picior, cu mana stanga in sus 13 minute!
      succes garantat! :)
      daca esti inconjurata de verosi ochii devin chiar stralucitori! :))

      Ștergere
    2. hihi :))
      ce norocoasa sunt!! procedeul special mi-a fost facut cadou cand am facut ochisori :)

      Ștergere
    3. pfff, perfect raspuns! :)
      de unde se vede ca stiam eu ce stiam!!! :)

      Ștergere
  5. Bună dimineața! Spui că postezi ceea ce îți place, dar văd că și ceea ce îmi place mie! O fântână cu ochi albaștri...Îmi amintesc că am exclamat acum vreo...de ani, când am văzut prima dată marea, că ”are ochi albaștri”. Haioasă rețeta dată Geaninei, sigur funcționează! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pacat ca locuiesc in alt cartier, mi-ar fi placut sa iti vizitez atelierul de creatie!
      De ce spui "sigur"?
      ai incercat? :))

      Ștergere
  6. Frumoase versuri. Şi desenul de la începutul articolului, şi muzica.

    O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca poezia a placut!
      Dupa Nicolae Nicoara Horia, acest poet tulcean este o mare bucurie pentru mine!
      Si urmeaza o poeta basarabeanca! Un adevarat regal!
      sper sa nu raman fara vizitatori! :)
      Zi buna sa ai, aici e frig!

      Ștergere