duminică, 8 septembrie 2013

Zi de sărbătoare

Ca orice bun român, cum aflu de ceva gratis cum vreau două porții!
Am descoperit o locantă unde astăzi totul este promoție, așa că haideți, cu mic, cu mare!
A, dar stați așa ca mi-am amintit, Măriile din Moldova au spus că ele nu serbează pe 15 august! Azi s-au lipit de două țucături țoc, țoc, pe amândoi obrajii!
Toți ceilalți sărbătoriți odată, ajunge, că vă învățați rău!!!
Celelalte cuvinte le rostește Palicarul, în locantă!
http://lapalicarulveselim.wordpress.com/2013/09/07/de-sfanta-marie-mica/

4 comentarii:

  1. Bună Vasile!
    La mulți ani sărbătoriților!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ajuns "la spartul targului" dar am ajuns!
      Bucuros de vizita, Elena!
      O zi de marti frunoasa iti doresc, la noi a inceput sa ploua de aseara...

      Ștergere
  2. Bazil, Bazil, Ti-o facui si eu, da' mi-o facusi si tu! Nici nu stiusem ca sunte asa de FACATORI!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      "Vina" este numai a dvs! Cred ca "locanta" este unica prin diversitatea "produselor" si (mai ales) prin modul de prezentare!
      Eu nu as fi avut curaj sa promovez vioara Melindei, desi e divina...
      "SI SE FACU MUZICA!"

      Ștergere