miercuri, 11 septembrie 2013

Cofetărie cugireană

La postarea cu "lemne de iarnă" am primit comentariul:

Ha, ha! Dar tare "metalică" este viziunea inginerească asupra lumii! Mai rămâne să vedem şi nişte fursecuri în formă de piuliţe! :-) "

Păăăi, poftiți, alegeți, comandați! Nu îngrașă! Comenzile se pot face la Carmen!









54 de comentarii:

  1. Este o cofetarie in Varsovia unde prajiturile sint in forma de suruburi,piulite,holsuruburi,etc
    Deci, se poate !
    Sa-ti fie bine !
    La noi ploua...

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai de dintii cui incearca! :)
    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Vasile!
    Faine pozele tale!
    Unde se mai găsește așa ceva că în București
    nu mai există nici-o intreprindere!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. hihi!
    pentru o cina romantica am nevoie de un kil de saibe! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Aia da cofetari! Ma intreb daca au echipamentul adecvat (halat alb, boneta)? Oricum, eu raman doar la o cafea, multumesc pt. oferta!
    Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaaa, si spatule, si manusi de protectie, etc, etc... :)
      Buna sa-ti fie inima!

      Ștergere
  6. E fain că mai aveți și șpan neruginit.
    Să ai o zi liniștită.

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa fac si eu comanda pt un tort din aceleasi "ingrediente", pt miercurea viitoare?? :)))
    Happy ww!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      la o comanda mai primesti unul gratis!
      happy!

      Ștergere
    2. multumesc...
      abia astept...!!!..
      :)

      Ștergere
    3. :)
      pentru ca esti primul client am adaugat in pachet si reteta, desi e secreta! :)

      Ștergere
  8. Am in gura un gust al metalului prelucrat,fara sa scranjesc din dinti.Incep sa ma obisnuiesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu sunt mai nouă pe-aici, şi data trecută m-am gândit că eşti inginer, că aşa se numea postarea. Dar unul special, cu mult umor. Acum devin şi mai convinsă. Mai trec pe-aici, ca să aflu răspunsul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      cred ca amandoua sunt gresite!
      "foto de inginer" este un blog iar umorul nu se apropie de mine din cauza campului magnetic! :)
      multam de vizita, te mai astept!

      Ștergere
  10. omg imi aduci aminte de zilele adolescentei cind faceam practica la IMGB

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) pentru mine e noutate absoluta! ma uit la strunguri mai ceva ca la un martian! :)

      Ștergere
  11. Pe mine ma duc cu gandul la rulmentii pe care ii foloseau copii sa isi faca diverse carucioare, masinute... sau skateboarduri :D
    hehe:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa, copilarime, asa! :)
      scutura-ne de rugina anilor si adu-ne aminte ca pe atunci un bat era un cal, o carpa legata era o printesa, un rulment era o avere...
      sa copilarim deci in "cofetarie"!

      Ștergere
  12. o cofetarie ca o jungla...numai fiare, fiare, fiare. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      important e ca-ntre fiare
      soarele inca rasare!
      buna dimineata!

      Ștergere
    2. buna sa-ti fie inima!
      daca soarele nu ocoleste "cofetaria", atunci fierul trebuie batut cat e cald, poate prajiturile ies mai gustoase! :))

      Ștergere
    3. Buna dimineata!
      Uite asta e o idee! Si poate ar trebui lasate la crescut mai mult! :)
      Ieri blogul tau era suparat pe mine, nu a vrut sa deschida poarta!
      Ai furat reteta de prajituri si experimentezi in secret? :)

      Ștergere
  13. Da, că fotografiile frumoase, frumoase, forme frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multam, leovi, or fi frumoase pentru un inginer, probabil le si mangaie... :)

      Ștergere
  14. Buna dmineata!
    Cofetarie... Asadar, aici gasim: batoane de slabit... rezistenta țestei; tableta de fier de casa cu lapte praf; fier dulce; praf de metal candel; covrigei; alte batoane diverse si ceva torturi cu glazura...
    Fierul face bine la sanatate, daca nu e in exces! Bine ca nu e si dulce! :) Sunt la dieta: nu consum fier! Multumesc pentru oferta! :)
    Zile fericite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. na ca ma incurcasi! io taman scrisesem ca nu ingrasa... :)
      cine detine secretul?
      multam de urare si de prezentarea produselor, m-am amuzat copios!
      zi faina sa ai!

      Ștergere
  15. Prăjitura care se va servi un pic mai la deal, în cofetăria din Sebeş.

    http://img163.imageshack.us/img163/5800/c79p.jpg

    În altă ordine de idei: să-ţi faci provizii din soarele toamnei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. servus, Irina! bucuros de oaspeti! superbucuros de oaspeti!
      "aloo, sebesu`, o masa rezervata, da? ok, multam!"
      abia acum merg sa vad menu-ul! :)

      Ștergere
    2. :)
      dezlegare: acolo totul se serveste in viteza???

      Ștergere
    3. :) absolut tot. ţi s-ar potrivi, Speedy Gonzales!

      Ștergere
    4. :) asa-s ardelenii, Irina, asa-s ardelenii!
      n-ai de un sa stii, te inteleg!

      in bucurestiul tau cel stramt
      norocul te petrece
      eu, in ardealul meu ma simt
      ca timpul nu mai trece!

      ai vazut postarea de azi?
      usa aia e cu tzinta! :)

      Ștergere
    5. eu văd tot. se pupă bradul de deasupra cu restul fix aiurea.
      când oi avea tu 26 de ani de Ardeal, atunci discutăm.
      acum merg să mă spăl pe cap. încerca-voi şi 'în'.
      zi cum ţi-o doreşti!

      Ștergere
    6. :)
      ba io cred ca se pupa la fix!
      dezlegare:
      e sarbatoare cand se deschide usa aia! :)

      iti trimit frunze de nuc?

      Ștergere
    7. :) nu, ca e cu "E"-uri, ia incearca Nukugiropf!!!

      Ștergere
  16. Da' ce frumoase şi lucioase sunt toate! Şi chiar aşezate ca la "cotefărie" (vorba unui puşti micuţ). Frumoase lucruri se mai fac pe la Cugir! Îmi amintesc cum citeam pe litere numele localităţii, atunci când admiram celebra "Ileana Cugir" - maşina de cusut a bunicii mele. Şi mă întrebam pe unde o fi locul nde se fac aceste minunăţii mecanice?

    O zi frumoasă! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multam, Alex!

      no, amu
      cele bune sa se-aduna (la mine!!!)
      cele rele sa se spele la tine, ca dara esti autorul moral! :)

      zi frumoasa sa ai, a mea a fost exceptionala!

      Ștergere
  17. Va rog...cate doua din fiecare. Imi tratez anemia! :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      mintenas, doamna, mintenas!
      da` un` sa le trimit?
      blogul tau iar e alergic la ardeleni! :)

      Ștergere
  18. :)) Eu m-am simtit ca pestele in apa privind toate fieroteniile astea :))
    Dar piulitele...unde sunt piulitele?
    Saibele cu guler or fi ele aratoase si poate si gustoase dar eu vreau piulite ;)
    Sa ai o seara faina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. comandam, muschetaro, comandam!
      clienta noastra - stapana noastra! :)

      Ștergere