marți, 18 februarie 2014

Zvon de primăvară

Frumos oraş! Liniştit, aer curat, peisaje de vis, curat...

De ce e nevoie să vedem şi aşa ceva?


De departe se vede frumos!

Dacă te apropii...
 ... şi dacă te uiţi în jos...

Din loc în loc sunt şi frumuseţi deosebite!
 Dar rare!



 Ia uite aici! Aici, adică acolo, spre râu!
Hmmm...
 O grădină! O grădină cu răsat de doze de bere!

Este al treilea an consecutiv în care mă închin în faţa adevăratei TĂBLIŢE DE LA TĂRTĂRIA!
Declar aici că scriu eu, de bunăvoie şi fără pretenţii de răsplată, textul ăsta! Doar vopsea vreau de la voi!
Cascada văzută de pe podul Cindeni.
 Decor modern lângă podul Cindeni! Dacă nu ştiaţi, vă spun eu că podul este depaaaarte, în pădure, cum să vadă poliţia locală sau vreun vecin ce se întâmplă?
 Partea cealaltă a podului! Se vede şi pădurea... de case, inclusiv dumbrava parohială, stejarul primăriei, etc... Sălbăticie, dom'le...
Sper să vă placă susurul cascadei! Şi decorul!
 În concluzie, măi cujereni, să nu vă mai aud că sunteţi ardeleni! După obiceiuri sunteţi regăţeni de-ai mei, pupa-v-ar moşu'!
Hai noroc!


12 comentarii:

  1. frumos oras Clujul...eu am fost in vizita, nu am vazut si ce ne arati!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ar vrea Clujul să aibă asemenea frumuseţi dar nu are!
      şi sunt convins că are mai multe zone cu probleme!

      Ștergere
    2. toate orasele au o parte urata! cine nu iubeste litoralul? e stralucitor...dar...eu stiu si ce stii tu despre orasul tau, nu???

      Ștergere
    3. cunosc destul de bine şi constanţa, cred, de vreme ce am pescuit pe plaja "trei papuci", pescuit de chefal, cu râme scoase din nisipul plajei, aruncam lanseta de-a lungul conductei de evacuare a cartierului... :)

      Ștergere
  2. ei, dar acela nu-i gunoi, ci istorie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. adevăr spui! cred că şi gunoiul are aceeaşi vârstă cu tăbliţa de la tărtăria! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cârcotaşule! stai la pândă să vânezi greşelile!
    te pui în calea fericirii peturilor.
    eşti incredibil!

    frumos se aude apa! te invidiez!
    ave, miticule! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. frumos e totul, fără glumă!
      doar că ei caută explicaţii ale eşecurilor proprii în miticisme!

      păi dacă încep să mă laud cu ţiganii mei din regat îi fac praf: palate, merţane, aur la gât cu bascula...
      aici, noi, ţiganii, trăim în garsoniere prăpădite... :))

      Ștergere
  5. Nu stiu ce tot ai cu regatenii.
    Aici, in Ardeal, ungurii-s de bai.
    Sa-ti fie clar, ungurii, nu unguroaicele.

    Ei, ce sa-i faci.
    La tara, ca la tara.Toata lumea isi arunca gunoiul la piriu.Ca duce odata si-odata apa si ajunge la altcineva, nu?
    Sau Cugirul o fi oras? Ca mai mare-i Vinerea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba eu m-am împăcat bine şi cu ungurii şi cu unguroaicele, indiferent de perioade şi de zone ale ţării!
      regăţenii... mă enervează, că eu îi ştiu de oameni iubitori de frumos, harnici şi mai ales chinuiţi de-a lungul timpului, şi care cum ajunge în ardeal imediat se dă "localnic" şi îi e ruşine cu rădăcinile!
      cugirul a dispărut odată cu fabrica, Vinerea a rămas în picioare prin tradiţie! oameni faini, vinerenii! au ieşit pe locul 6 la "cel mai frumos sat" în 2013!

      Ștergere
  6. daca nu ar exista uratul, nu am vedea frumosul cu toate ca eu cred ca l-am vedea...si inca bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oo, de acord cu tine!
      eu, aici, încerc să spun că suntem extraordinar de perseverenţi în a arăta lumii că avem în noi şi urât, în schimb ţinem frumosul ascuns sub 7 lacăte!

      Ștergere