marți, 4 februarie 2014

Rețeta de marți

  Sunt o grămadă de companii care furnizează diverse rețete-minune pentru slăbit! Ei bine, am găsit una într-un manuscris al Palicarului...

  Notați-o, dar mai cu seamă puneți-o în practică! Aveți aici un audio-prospect!
  Pentru bărbați există și varianta cugireană, sub această formă:
Schimb de... rețete la SoriN!

26 de comentarii:

  1. Chapeau, ALTFEL de june. :)
    minunată Locantă!
    Ascultat cu mare plăcere.
    zi faină!
    ave

    RăspundețiȘtergere
  2. Acum înteleg de ce sunt frantuzoaicele slabe.... :))
    parlez vous français ?
    au revoir! :))
    zi cu soare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumoasa intelegere! Din pacate, nu parlesc franceza. Zi cu soare? Aoleu! Incepe fleoscaiala!
      Totusi, ... zi cu soare!
      Palicarul

      Ștergere
    2. ia gavariu paruski... cândva!
      acum dau din mână în esperanto și mă descurc! :)
      asta da, pastile \nv\rtite pe acolo pe toate drumurile, cum sunt corcodușele la noi!
      concluzie - corcodușele îngrașă! :)
      daaaaa, chiar este un soare teribil! nostradamo! :)
      zi bună!

      Ștergere
    3. :)
      abia acum am deslușit mesajul Palicarului:
      e fleoșcăială, e păcat de botinele cumpărate din Florența și de poalele rochiilor pariziene, poftiți, intrați în locantă, are Palicarul și sirop Vanghelis, și ceai Ceaikovski, și rom Savoy, poftiți, poftiți!!!

      Mare învârtitor, Palicarul acesta! :)

      Ștergere
    4. Mesaj privat, doar pentru Palicar! Trebuie să țineți hârtia peste o lumină filtrată prin piatră de onix pentru a vedea textul acesta! Rochiile de azi au poalele cu un deget mai jos de buric!!! :)

      Ștergere
  3. m-am abonat la "pastila de slabit", (nu pt slabit) pentru efectele sufletesti, circulatie,....memorie!
    zi senina in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ups! te muți în Locantă?
      merită, mai ales că am contract cu Palicarul, pentru fiecare client adus în locantă îmi dă... o pastilă! :)
      zi frumoasă, Cristina!

      Ștergere
  4. Cred ca pastila asta are efecte secundare, daunatoare inimii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      nuuu! cu o asemenea pastilă, inima zâmbește cu gura până la urechi!

      Ștergere
  5. deci...clar : varianta cugireană...si mai e ceva...Sa fie la marimea naturala:))))
    Sa ai o seara faina!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      no așe! ia loc, o navetă aduc!
      mulțam, la fel!

      Ștergere
    2. Alegerile tale sunt intodeauna mai speciale!
      Seara buna!!

      Ștergere
    3. nu mi-e greu!
      nu te grăbi să zâmbești, zicând "ia uite ce "modest" este!"
      acum vreo patru ani, într-o iarnă cam ca aceasta, am intrat să beau un vin fiert în Locantă!
      de atunci sunt dependent!
      aleg... orice piesă din Locantă, pentru că toate sunt speciale!
      bună dimineața!

      Ștergere
  6. Merge si la o cura de ingrasare? Oricum e rost de miscare pe asemenea note... muzicale :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)
      nimeni nu a întrebat, eu tac mâlc!
      stai să vezi "efectul slăbire portofel" când vei vedea... nota de plată! :)))

      Ștergere
  7. m-am invartit, m-am invartit!
    si-acum ce crezi?
    chiar intr-o sticla-am nimerit!
    nu ca acolo as fi incaput asa usor
    insa am golit-o mai intai
    ca sa pot sa ma masor. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ești o maestră! Palicarul are centura neagră în intelligence dar nici cu tine nu mi-e rușine!
      Care va să zică am filtrat mesajul tău prin sita lui Da Vinci și a ieșit așa:

      Șase, pericol, nu sunați la 112 că ăia trimit pompierii în Cugir, deși Locanta e în buricul lui Bucur, Palicarul e negustor de frumos, vă atrage în locantă, vă învîrte cu meșteșug tirbușonesc pînă vă bagă în sticle apoi vă expune prin porturile Levantului, uite, în sticla aia eu sunt!!!

      Doamnelor, haideți să dăm năvală în Locantă, cât mai sunt sticle goale!

      Ștergere
    2. :)))
      atentie, ca-i plina lumea de vedete.
      asa ca cine vine iute in locanta
      sa lase poze pentru etichete!


      Ștergere
    3. :) faină ideea! dar nu știu de ce mă bucur, avantajul e al... palicarului! :)

      Ștergere
  8. Superb!
    Ingrediente sanatoase pentru efect garantat!
    Un barbat fericit inseamna o femeie foarte fericita! Sau mai multe femei foarte fericite! ;)
    Concluzie: aceasta e reteta pentru slabit atentia! :)
    Ziua minunat sa o petreci!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. măi ce v-ați adunat aici! o fi sediul CIA și io habar n-am?
      frumos vals de cuvinte și înțelesuri!
      cu asemenea comentarii chiar că îmi pierd cumpătul, dau cu șapca în perete și rostesc tare, să se audă în tot târgul:
      - Palicare, încă un rând, la toată lumea! eu plătesc! sunt un bărbat fericit! o piesă a formației Talisman, vă rog!
      zi cu soare și ție!

      Ștergere
  9. V-am zis eu?
    Palicarul e atent la detalii! Locanta e un model de relaționare cu publicul!
    Am primit... comanda!
    Sună așa: "comanda dvs, domnule!"
    Detalii - marți! E pastila pastilelor, panaceum, pastila-Talisman, nu altceva!

    RăspundețiȘtergere